Reclamă la o spălătorie auto

Ştiu că este greu să ai idei bune, ştiu. Mai ştiu că dacă ai o afacere este bine să-ţi faci şi reclamă, logic de ce. Ce nu ştiu eu este ce anume îţi trece prin cap când îţi faci recalmă la o spălătorie auto folosind o maşină roşie vopsită amatoricesc cu un spray negru, dându-i acesteia un aspect de rablă jegaosă…

Greu la biznis cu neuronul obosit!

10 Comentarii

  1. adidas 24 octombrie 2009 la 06:39 - Raspunde

    stii cum este…fiecare cu nebunia lui

    • Robin Molnar 25 octombrie 2009 la 07:55 - Raspunde

      😆 Da, corect. Însă unii preferă să nu şi-o facă publică. Sau da. 😆

  2. puiutu 24 octombrie 2009 la 14:37 - Raspunde

    am eu o varianta: pentru ca nu ai cum sa treci pe langa ea si sa nu o vezi (asta e ideea sa stii ca e o spalatorie acolo) si criza fiind nu avea mai multi bani sa faca lucrul asta altfel 🙂

    • Robin Molnar 25 octombrie 2009 la 07:59 - Raspunde

      😆 Sunt sigur că există şi alte metode mai decente. 😆

  3. TNH 24 octombrie 2009 la 14:54 - Raspunde

    Poate vrea să spună că tarifele sunt mici, pentru maşini fără pretenţii şi proprietari cu buzunare mici. :silly:

    • Robin Molnar 25 octombrie 2009 la 07:59 - Raspunde

      😆 Putea să afişeze tarifele cele mici undeva… 😆

      • TNH 25 octombrie 2009 la 10:33 - Raspunde

        Ce atrage mai repede atenţia, o listă cu cifre sau o maşină ca cea din imagine? B)

        • Robin Molnar 25 octombrie 2009 la 10:41 - Raspunde

          😆 Da, sunt de acord că maşina aia atrage atenţia, însă cred că îndepărtează încrederea. 😆

  4. Andreea 08 august 2014 la 15:29 - Raspunde

    Poate patronul/patroana au avut un simt al umorului, o idee mai iesita din comun, avand in vedere ca un semn ca sa il pui te costa destul de mult…

    • Robin Molnar 11 august 2014 la 08:21 - Raspunde

      Poate, nu zic nu.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.