Reclamă la o spălătorie auto
Ştiu că este greu să ai idei bune, ştiu. Mai ştiu că dacă ai o afacere este bine să-ţi faci şi reclamă, logic de ce. Ce nu ştiu eu este ce anume îţi trece prin cap când îţi faci recalmă la o spălătorie auto folosind o maşină roşie vopsită amatoricesc cu un spray negru, dându-i acesteia un aspect de rablă jegaosă…
Greu la biznis cu neuronul obosit!
stii cum este…fiecare cu nebunia lui
😆 Da, corect. Însă unii preferă să nu şi-o facă publică. Sau da. 😆
am eu o varianta: pentru ca nu ai cum sa treci pe langa ea si sa nu o vezi (asta e ideea sa stii ca e o spalatorie acolo) si criza fiind nu avea mai multi bani sa faca lucrul asta altfel 🙂
😆 Sunt sigur că există şi alte metode mai decente. 😆
Poate vrea să spună că tarifele sunt mici, pentru maşini fără pretenţii şi proprietari cu buzunare mici. :silly:
😆 Putea să afişeze tarifele cele mici undeva… 😆
Ce atrage mai repede atenţia, o listă cu cifre sau o maşină ca cea din imagine? B)
😆 Da, sunt de acord că maşina aia atrage atenţia, însă cred că îndepărtează încrederea. 😆
Poate patronul/patroana au avut un simt al umorului, o idee mai iesita din comun, avand in vedere ca un semn ca sa il pui te costa destul de mult…
Poate, nu zic nu.