Apropo de mașinuțele electrice făcute la Baia Mare

Cred că sunt în publicul țintă pentru mașinile mici, am avut un Smart ForTwo, iar acum am un VW Lupo 3L.  Deci sunt șofer de mașini mici.

Astfel, după ce am citit articolele pe tema asta apărute pe Adevărul și Digi24, mi-am format următoarea părere:

  1. Cred că nimeni nu dă 13,000 de euro pe așa ceva. Da, prețul din China este rezonabil, 2.500 de dolari pentru o mașină de buzunar, rezonabil. La 13,000 de euro îți iei un Microlino, cu performanțe mult mai bune. Sau altceva, că mai sunt opțiuni.
  2. Viteza maximă este ridicolă, chiar și pentru traficul urban. De exemplu, în zona suburbană sau semiurbană, ai nevoie de viteze mai mari, pentru că ai drumuri naționale pe care este periculos să circuli prea încet.
  3. Distanța parcursă cu un plin, la fel, este cam mică, în sensul în care poate ai nevoie să nu mergi doar de la serviciu și până acasă, ci și până la supermarket sau altundeva. Cam la limită.
  4. Nu mi-e clar dacă ar avea măcar 3 stele la EuroNCAP, că altfel este un fel de sicriu ambulant.
  5. Nu mi-e clar în cât timp se încarcă, adică în mod clar transportul electric sună bine, sunt vădit interesat, dar am nevoie de mai mult decât de poze.
  6. Ah, era să uit, tot legat de viteză. La viteza maximă de 40/ 55 Km/h, probabil că șoferul va sta cu piciorul înfipt în pedală, ceea ce-i va declanșa un disconfort sporit.

Totuși, voi merge la un test drive, cu prima ocazie.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Robintel
Despre Politica de Confidențialitate

Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.

Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.

Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.

Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.