Felicitările zilei merg la OMV/ Petrom și iLeo Marketing Interactiv
N-am fost invitat la niciuna dintre edițiile Redescoperă România. Am înțeles că oamenii nu au vrut să-și asocieze brandul cu mine și e OK, eu oricum alimentez în principal de la Rompetrol, am rezervorul mic, consumul minuscul și articolul este despre altceva, tangent la Redescoperă România, și anume despre aplicația Redescoperă România pentru Android.
Cum să spun, campania online Redescoperă România plimba bloggeri prin țară, să le arate frumusețile patriei și să-i motiveze să scrie despre ele, conștientizând că nu putem îmbunătăți turismul național fără contribuția turistului național, venit în vizită spre a vedea frumusețile vecinilor de județ, de provincie istorică sau de țară.
Mi s-a părut o inițiativă foarte, foarte bună și am aflat despre câteva locuri despre care nu știam că există și pe care acum îmi doresc să le vizitez. Și ajută. Adică, dacă pui informația pe internet, la un moment dat ajută pe cineva care caută și vrea și-i place.
Îmi pare rău că nu m-am născut în vremea marilor exploratori și a marilor descoperiri geografice, că acum nu prea mai ai ce găsi. Alți temerari, ai altor vremuri, au bătut mările și țările pentru a-și scrijeli numele pe niște hărți, dar divaghez.
După cum spuneam, cei de la OMV Petrom și iLeo au făcut o aplicație de Android – este și pe iOS, pe windows Phone 8 sigur nu e – pe care, cuprins de febra explorării, am instalat-o. A fost un fiasco total. Dacă schimbai zoom-ul hărții, se pierdeau toate reperele pe care doreai să le accesezi, aplicația o lua razna și se mișca greu, încerca să încarce toate obiectele de pe hartă, mii, și gata, că nu o mai suportai și o opreai.
Și am ținut-o un pic pe telefon, să se uite oamenii la statistici și să înțeleagă că oamenii vor așa o aplicație, dar actualizările – dacă s-au făcut – nu mi-au parvenit în timp util. Așa că, frustrat, le-am făcut o recenzie nu chiar măgulitoare:
Aș fi vrut eu… Din păcate, aplicația este prost implementată și insuficient testată. Ideea este extraordinară, dar realizarea aplicației este execrabilă. Îmi pare rău că OMV/ iLeo și-a luat țeapă cu aplicația asta, iar utilizatorii și-au luat țeapă investind niște speranțe în așa o aplicație. Aș face QA pe gratis, în limita timpului disponibil, desigur, ca să o putem face utilizabilă.
Ei, dar azi am primit un răspuns de la ei:
iLeo Marketing Interactiv
O noua versiune a aplicatiei a fost lansata, pentru o experienta mai buna va rugam sa updatati. Ne pare rau de inconveniente, updateul necesar este acum disponibil. O zi buna!
Evident, am luat aplicația să mă joc cu ea. Pfuai, păi nici nu se compară ce-i acum, cu ce era atunci! Este cu doisprezece clase mai bună decât buildul MVP (minimum viable product) pe care l-am încercat înainte de a scrie recenzia.
Bine, aplicația nu e perfectă și cred că a fost testată pe dispozitive mai de grabă high-end, fără low-end sau mid-range, că pe LG P700 face cam urât când în loc de listă folosești hartă, mai ales când vrei să-ți faci singur un traseu, dar în rest, aplicația este funcțională și – mai ales – utilă, că în zece secunde m-a ajutat să văd cum se ajunge la niște chei de pe lângă Turda, chei ale căror denumire nici măcar n-o știam.
Frumos, util, rapid și elegant.
Amu, ținând cont de halul în care era aplicația, am crezut că a fost făcută doar așa, o singură folosire pentru o campanie de o vară și gata, așa că am fost foarte, foarte plăcut surprins să văd că aceasta a fost actualizată sau, mai corect spus, reparată și îmbunătățită, cu noi funcționalități și optimizări ale celor vechi. Am rămas surprins!
Bravo, OMV/ Petrom! Bravo iLeo Marketing Interactiv! Așa da!
P.S. În seara asta o să actualizez și recenzia de pe Google Play. Dar mi-am zis că blogul trebuie să aibă un pic de exclusivitate.
Lasa un raspuns