RDS – infrastructură de ciocolată

RDS are o infrastructură de ciocolată (mă rog, e mai mult de cacao). Uitați aici o rată de pierdere a pachetelor:

Ping statistics for 66.102.9.103:
    Packets: Sent = 1268, Received = 966, Lost = 302 (23% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 48ms, Maximum = 278ms, Average = 53ms

Nu, asta n-au cum s-o rezolve băieții de la suport, pentru că este o problemă de infrastructură, infrastructură în care nu știu cât de mult s-a investit în ultima vreme, pentru a face față creșterii numărului de abonați. Tot ce pot spune eu este că de multe ori nu pot face mai nimic.

Aviz celor care-mi tot câtă ce servicii bune oferă ei.

6 Comentarii

  1. TOMIS TRAVEL 09 iulie 2010 la 19:00 - Raspunde

    Cred ca aceste pierderi se datoreaza situatiei meteo din tara . Daca esti undeva aproape de o zona calamitata , este o explicatie .

    • Robin Molnar 09 iulie 2010 la 22:37 - Raspunde

      =D Nope, nu sunt într-o zonă calamitată. Sau aproape de una. =D

  2. Mihai Todor 09 iulie 2010 la 22:34 - Raspunde

    Bre, ești sigur că nu se pierd la switch-ul colector din bloc? La mine așa era… L-au înlocuit și acu\’ nu mai are nici un stres (adică na… maxim 1% e ok/decent/acceptabil). 23% e enorm de mult. Nici dracu\’ nu și-ar mai lua net de la ei în condițiile astea.

    De fapt, în cel mai rău caz, poate o fi avariată fibra care duce la blocul vostru. Scrie-le în continuare că nu au rezolvat problema. Citește atent contractul și ai să vezi că unul din angajamentele lor e să ofere servicii fiabile și internet în parametrii normali. Dacă nu fac asta, ai toate motivele să le faci reclamație la OPC.

    LE: No, cam așa arată la mine după ce a rulat mai bine de 8 ore:

    Ping statistics for 66.102.9.103:
    Packets: Sent = 34855, Received = 34664, Lost = 191 (0% loss),
    Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 51ms, Maximum = 85ms, Average = 53ms

    Și nu, nu merge mai rău seara…

    • Robin Molnar 09 iulie 2010 la 22:30 - Raspunde

      =D Nope, nu sunt sigur. O să le dau un e-mail. Din nou. =D

  3. sethmad 18 iulie 2010 la 17:09 - Raspunde

    am avut recent probleme cu pachete pierdute.
    dupa nenumarate telefoane si raspunsuri de genul: \”problema este de la routerul dvs, problema este de la calculatorul dvs.\” pana la urma au inteles ca problema este de la ei si m-a sunat un \”meserias\” care m-a pus sa configurez viteza la placa de retea de la 100Mbps la 10Mbps. Surpriza, asa merge. Cand i-am zis ca totusi e o diferenta de viteza si ca eu platesc 100Mbps net si imi merge maxim la 10Mbps a inceput sa abureasca cu texte de genul \”viteza de conectare nu afecteaza viteza internetului\”. Atunci am dat un speedtest.net si i-am demonstrat ca merge mult mai incet decat mergea inainte. Din momentul ala a schimbat placa si a inceput iar sa imi explice ca problema e de la calculatorul meu, ca ei or sa trimita pe cineva cu un laptop sa imi demonstreze ca e de la mine.
    Suport tehnic de rahat, pe scurt. Mai bine ma mut la alt provider, poate unul mic si cu oameni priceputi. Dar din pacate au inceput sa cam dispara si astia mici.

    • Robin Molnar 19 iulie 2010 la 19:57 - Raspunde

      =) Da, păi și pe mine au încercat să mă vrăjească cu ping spre un server din rețeaua lor. =)

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.