15 Comentarii

  1. TNH 17 ianuarie 2011 la 21:27 - Raspunde

    tu.ro mai are o problemă înafară de bannere: PREŢUL.

    Nu zic nu, chestiile electronice e normal să fie mai scumpe, dar o întreagă pleiadă de plastice şi obiecte din material de traforaj costă de 5 ori mai mult decât ar fi normal, mai ales că multe sunt făcute în China. De exemplu, crezi că bucata asta de fier cu şurub în capăt merită 35 de lei? http://www.tu.ro/cadou-carlig-ninja-pentru-geci.html
    Sau dopul ăsta pentru cadă e normal să coste 34 de lei? http://www.tu.ro/cadou-pestop-de-cada.html
    Da, e normal să pui ce preţ vrei, că doar e afacerea ta, plus că nu e fraier ăla cere, ci ăla care dă, dar dup-aia nu te mira că nu vinzi cât ai fi vrut.

    • Robin Molnar 17 ianuarie 2011 la 22:13 - Raspunde

      😀 Electronicele sunt baza la vânzări, cred.

      • TNH 17 ianuarie 2011 la 22:38 - Raspunde

        Or fi electronicele baza vânzărilor, dar marja de A.C. de la celelalte e absolut neserioasă.

  2. xtall 17 ianuarie 2011 la 22:15 - Raspunde

    Deci, mi se pare cam irelevata treaba cu facut banii
    in primul rand ptr ca n-am cumparat si nici n-o sa cumpar vreodata de pe bloguri
    Nu-mi place nici sa schim sursele, sunt fidel de felul meu daca sunt multumit, dar daca o dau si sursele in bara cu smecherii nu ma mai intorc la iei nici sa dea gratis.
    Cand cumpar caut surse bazate, nu am cum sa le caut pe bloguri sau pe bannerele puse, nu prezinta nici o atratie.
    Pe bloguri pot cauta eventual vreo discutie despre produs, daca sunt nedumerit de ceva, sa fiu mai bine informat ce e cu vreun produs, blogarii ca sa faca bani ar trebui sa stie ce e cu acele produse, sa faca review-uri, cam asa vad eu ca si-ar putea atrage clienti, de altfel cam degeaba le pun, cand imi trebuie ceva nu stau sa ma uit sau sa caut banere.

    • Robin Molnar 17 ianuarie 2011 la 22:16 - Raspunde

      😀 Just. Deși chestia asta este mai de grabă valabilă în special în IT.

      • xtall 17 ianuarie 2011 la 22:33 - Raspunde

        mai e o chestie pe care am inceput s-o observ tot mai des
        Pozitionarea bannerelor incepe sa te insele dandu-ti impresia ca bannerul face parte din postul de pe site.
        Il incadreaza atata de bine ca imagine sau text in post incat din inertie dai click pe el crezand ca face parte din post, ne-realizand ca e banner
        Am vazut niste site-uri unde abia realizai care e reclama si care e de fapt postul. foarte interesant gandite pentru a face reclama

        • Robin Molnar 18 ianuarie 2011 la 08:31 - Raspunde

          Alea sunt acolo doar pentru click-uri. Cam jegos, într-adevăr.

  3. Ana 17 ianuarie 2011 la 22:18 - Raspunde

    Nici nu incerci. Si atunci sigur nu faci bani.

    PS – Tocmai mi-au picat ochii in dreapta, pe arhive. Dropdownu’ e prea lat. Oki, din cate vad eu, #archive-dropdown
    width:160px;
    border-width:1px;
    margin:2px;
    =>total 166px latime dupa matematica mea
    Asta e continut in li#archives-2 care e in u.xoxo care e in div#secondary pentru care vad asa:
    width:150px;
    overflow-x:hidden;

    • Robin Molnar 17 ianuarie 2011 la 22:23 - Raspunde

      Într-adevăr, parcă ăla trebuia să fie cu lățimea de 135px. 🙂 Trebuie corectat, într-adevăr.

    • Mihai Todor 17 ianuarie 2011 la 22:23 - Raspunde

      @Ana: Ce ochi buni ai! Eu nu observasem 🙂 Se rezolvă minte-naș 😀

      • Ana 17 ianuarie 2011 la 22:28 - Raspunde

        Pure chance. S-a nimerit sa fie la acelasi nivel cu formularul de comentarii.

        • Mihai Todor 17 ianuarie 2011 la 22:42 - Raspunde

          Cred că am rezolvat-o 😀

          LE: Mă miră că nu știe să se redimensioneze în funcție de lățimea containerului. HTML-ul nu încetează să mă uimească…

          • Robin Molnar 18 ianuarie 2011 la 08:34 -

            Poate vrei HTML 5. Ăla cică ar fi mai deștept, dar nu știu ce să spun.

          • Mihai Todor 18 ianuarie 2011 la 12:26 -

            La capitolul alinierea elementelor se comporta fix la fel.

          • Robin Molnar 18 ianuarie 2011 la 13:07 -

            Nimic nou sub soare… 🙂

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.