Autobuzele duble

Am o dilemă legată de autobuzele duble. Am văzut că ele au motorul în spate. Logic, doar n-o să-l aibă la jumătate, pe acolo pe unde se și îndoaie pe la curbe.

Înțeleg că sunt concepute astfel încât partea din față să fie împinsă de partea din spate, că doar ea are tracțiunea. Ce nu înțeleg eu este cum le-au făcut să fie cât de cât sigure, că mecanica e la fel cu cea a unui TIR al cărui încărcătură a intrat în balans…

Știe cineva ce și cum e cu ele? Că mi se par interesante.

4 Comentarii

  1. Mihai Todor 26 ianuarie 2011 la 18:31 - Raspunde

    Simplu: tirurile au tractiune pe fata :))

    • Robin Molnar 26 ianuarie 2011 la 18:38 - Raspunde

      Nu la asta m-am referit. =)) Ci la menținerea stabilității ansamblului când motorul este în spate.

      • Mihai Todor 27 ianuarie 2011 la 02:07 - Raspunde

        Apăi no, probabil îi pune pe pasageri să se deplaseze în partea opusă când simt că se înclină șandramaua 😛

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Robintel
Despre Politica de Confidențialitate

Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.

Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.

Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.

Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.