Plecat la #clujbrandstour

Mi-am luat inclusiv o zi liberă pentru a mă cunoaște cu oamenii care vin la Cluj Brands Tour și cu brandurile locale, ceea ce cred că spune mult, că n-am o infinitate de zile de concediu.

Pe scurt, bloggerii invitați sunt:

No, cum imediat trebuie să iau taxiul spre locația de întâlnire și cum am uitat să-mi scot de cu seară bani de pe card, țin să spun că sunt extrem de entuziasmat de acest nou eveniment și de-abia aștept să aflu mai multe despre brandurile locale, și închei precizând următoarele:

Cluj Brands Tour este un eveniment organizat cu sprijinul Primăriei Cluj-Napoca.

SPONSORI OFICIALI: Banca Transilvania, Napolact, Vitacom, Farmec, Jolidon, Ursus şi Trilulilu

PARTENERI: Best Western Plus Fusion Hotel, Autonom, Ludwig Bavarian Bierhaus, Starbucks şi Webfactor.

2 Comentarii

  1. TNH 09 septembrie 2011 la 08:50 - Raspunde

    Să-i întrebi pe cei de la Jolidon dacă 85-90B li se pare o măsură mică și de-aia nu mai fac lenjerie decât cu burete. Ce naiba, trebuie să-mi pun silicoane să ajung la cupa C sau D ca să pot purta sutien fără burete?

    Bullshitul cu nu există cerere pentru sutiene de dantelă la cupa B să nu se obosească să-l mai bage, știu o grămadă de femei care ar cumpăra în continuare.

    • Robin Molnar 13 septembrie 2011 la 08:26 - Raspunde

      N-am apucat să-i întreb, dar toate modelele erau așa.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.