3 Comentarii

  1. raluxa 01 octombrie 2013 la 08:20 - Raspunde

    Faptul ca nu sunt de acord cu tine nu ma situeaza la un dramatic final de responsabilitate sociala, Robin. Imi asum deciziile si comportamentul propriu de consum. In acelasi timp, sunt in stare sa accept o parere care o contrazice pe a mea si mi-as dori ca si reciproca sa fie valabila.

    • Robin Molnar 01 octombrie 2013 la 08:40 - Raspunde

      Îți accept punctul de vedere. Dar poți să-mi spui cum vezi tu responsabilitatea socială a consumatorilor?

    • raluxa 01 octombrie 2013 la 09:05 - Raspunde

      Cata vreme produsul respectiv nu impacteaza intr-un mod negativ consumatorii sau publicul larg in general, cata vreme nu e nociv, nu e fabricat intr-un mod abuziv pentru natura umana sau pentru mediul inconjurator, nu incurajeaza mesaje ilegale sau imorale, nu e de prost gust, nu incurajeaza badarania si incultura, ba dimpotriva promoveaza mesaje de responsabilitate si coeziune sociala (lista ar putea continua) ma simt ok cu mine insami pentru a-l folosi / consuma.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.