Idee de afacere 1

În România avem foarte multă birocraţie şi foarte multe documente şi hârtii care trebuiesc arhivate (păstrate) de aceea astăzi propun: o afacere de arhivare (păstrare) a documentelor.

Practic este nevoie de o fostă hală industrială într-un oraş mic. Hala va fi reamenajată pentru păstrarea în bune condiţii a hârtiei (temperatură, umiditate, lumină). Desigur, va fi nevoie şi de rafturi, multe rafturi şi recipiente metalice (cutii) în care să fie puse documentele. Ar fi bine ca acele rcipiente să fie numerotate.

Ar mai fi nevoie de un soft special pentru managementul arhivei.

Sunt multe companii care ar beneficia de un asemenea serviciu. Să nu mai spun de autorităţi, care lucrează cu milioane de hârtii pe an.

Printre serviciile oferite se numără:

1. Arhivare simplă. Adică, mai pe româneşte, stocarea efectivă a documentelor.

2. Arhivare electronică. Adică scanarea documentelor şi introducerea lor într-o bază de date cu ajutorul softului special. Documentele pot fi fie distruse fie returnate.

3. Arhivare plus. Adică, pe lângă stocarea efectivă a hârtiilor se face şi o stocare electronică. Practic treaba asta este făcută de un număr mic de angajaţi care alimentează scanner-ele profesionale cu documente care vor fi apoi convertite în format electronic şi introduse spre management în softul special.

4. Distrugerea documentelor sensibile. Simplu, arderea într-un incinerator sau, dacă vrem să fim ecologişti, reciclarea hârtiei cu păstrarea datelor confidenţiale. Adică reciclarea se face într-un loc securizat din cadrul incintei companiei astfel încât posibilele informaţii sensibile să nu poată fi divulgate unor terţe părţi.

5. Ridicarea documentelor de la sediu sau punctul de lucru şi transportul lor spre arhivă, la cerere.

6. Transportul unora sau a tuturor documentelor de la arhivă la sediu sau punctul de lucru, la cerere.

7. Efectuarea de copii ale documentelor pentru o mai mare siguranţă a afacerii. Originalul poate sta la client iar copia în depozit, sau invers.

8. Efectuarea de copii de siguranţă la fişierele electronice ale clientului şi păstrarea eventual listarea lor.

Plata s-ar putea face: pe lună, pe an, pe kilogram pe an, pe filă pe an, etc.

2 Comentarii

  1. Interconsultcom 20 februarie 2009 la 09:02 - Raspunde

    Cunosti firme care au nevoie de asa ceva?

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.