Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
Vorbim aici de un discutia fanpage vs user sau pur si simplu de prezenta brandurilor intr-o retea sociala?
Vorbim despre branduri, atât.
Mi-ai adus aminte de campania aia cu iaurtul, când în numai 7 minute de la începere, o tipă citise regulamentul în care scria ce trebuie să faci ca să câștigi, cumpărase deja 10 bucăți de la magazinul din colț, încercase să le înregistreze și postase pe FB mesajul că nu poate. Nici acum n-am aflat dacă regulamentul fusese publicat în altă parte dinainte sau dacă respectiva avea surse din interior. Oricum, pagina de FB a firmei cu iaurtul era plină de mesaje favorabile la adresa campaniei, m-am și mirat cum în mai puțin de 10 minute.
Nu mai știu numele iaurtului, dar conținea niște ingrediente cu care iaurtul nu făcuse cunoștință în cei patru mii de ani de existență până să apară marii producători din zilele noastre. Aa, mai avea și fructe, dar nu erau fructe proaspete ca la reclamă, nici măcar din compot, ci din dulceață.
Ca să închei, când e vorba de ceva moca mulți oameni devin prieteni cu brandurile de pe FB.
Cred că Danone era…
Nu, nu. Unii și mai breji decât ei.
Nu ei? Sunt surprins. Cine e mai breaz decât ei? =))
fanpage este ok…dar sa fie pur si simplu user si sa pretinda nu un like ci sa l adaugi ca prieten este putin ciudat….
Amu e și o preferință la mijloc, da.
E la moda FB si alte retele sociale si pentru ca umbla vorba ca Google le ia in calcul la stabilirea rank-ului unui site/brand, de aici nebunia.
Ala e mai degraba un mit, cel putin din cele citite de mine. Plus ca, logic luand-o, ar fi un criteriu destul de asburd.
Google nu ia în calcul indicatori externi și nemăsurabili. :))
Robin…vrem nu vrem facebook este o buna “locatie” de promovarea a unu busines-brand…..sa stii ca eu am luat contracte de acolo 🙂
Cine spune că este bună? Cifrele de like care nu se reflectă în vânzări? Awareness cu prețul dezumanizării brandului?
dap aici cam ai dreptate….dar ideea e ca Face bookul nu e de neglijat!
Da, dar nici nu trebuie exagerat cu Like-uri și din-astea.