Brandurile pe Facebook

Îmi scapă de ce ar vrea cineva să fie prieten cu brandurile pe Facebook. De fapt, chiar de la o privire sumară se observă că majoritatea oamenilor nu vor să fie prieteni cu brandurile.

În primul rând pentru că un brand aparține unei companii, iar companiile au un interes pecuniar (material) direct. Or, cine pe lumea asta dorește să aibă prieteni cu un vădit interes în finanțele personale?

Eu cred că este un timp și un loc pentru toate. Iar locul brandurilor nu este în cercul meu de prieteni, cum locul lor nu este nici în viața mea intimă, oricât de mult ar insista brandurile să fie acolo, chiar știind nu este locul potrivit.

Și Marius Sescu a scris despre asta.

15 Comentarii

  1. Tipu' cu RCA Ieftin 2011 10 martie 2011 la 15:31 - Raspunde

    Vorbim aici de un discutia fanpage vs user sau pur si simplu de prezenta brandurilor intr-o retea sociala?

  2. TNH 10 martie 2011 la 16:14 - Raspunde

    Mi-ai adus aminte de campania aia cu iaurtul, când în numai 7 minute de la începere, o tipă citise regulamentul în care scria ce trebuie să faci ca să câștigi, cumpărase deja 10 bucăți de la magazinul din colț, încercase să le înregistreze și postase pe FB mesajul că nu poate. Nici acum n-am aflat dacă regulamentul fusese publicat în altă parte dinainte sau dacă respectiva avea surse din interior. Oricum, pagina de FB a firmei cu iaurtul era plină de mesaje favorabile la adresa campaniei, m-am și mirat cum în mai puțin de 10 minute.
    Nu mai știu numele iaurtului, dar conținea niște ingrediente cu care iaurtul nu făcuse cunoștință în cei patru mii de ani de existență până să apară marii producători din zilele noastre. Aa, mai avea și fructe, dar nu erau fructe proaspete ca la reclamă, nici măcar din compot, ci din dulceață.
    Ca să închei, când e vorba de ceva moca mulți oameni devin prieteni cu brandurile de pe FB.

    • Robin Molnar 10 martie 2011 la 18:44 - Raspunde

      Cred că Danone era…

      • TNH 10 martie 2011 la 18:51 - Raspunde

        Nu, nu. Unii și mai breji decât ei.

        • Robin Molnar 10 martie 2011 la 18:52 - Raspunde

          Nu ei? Sunt surprins. Cine e mai breaz decât ei? =))

  3. Alexandra 10 martie 2011 la 16:16 - Raspunde

    fanpage este ok…dar sa fie pur si simplu user si sa pretinda nu un like ci sa l adaugi ca prieten este putin ciudat….

  4. Jonathan 10 martie 2011 la 19:04 - Raspunde

    E la moda FB si alte retele sociale si pentru ca umbla vorba ca Google le ia in calcul la stabilirea rank-ului unui site/brand, de aici nebunia.

    • Tipu' cu RCA Ieftin 2011 10 martie 2011 la 20:13 - Raspunde

      Ala e mai degraba un mit, cel putin din cele citite de mine. Plus ca, logic luand-o, ar fi un criteriu destul de asburd.

    • Robin Molnar 10 martie 2011 la 21:45 - Raspunde

      Google nu ia în calcul indicatori externi și nemăsurabili. :))

  5. joita lucian 10 martie 2011 la 19:45 - Raspunde

    Robin…vrem nu vrem facebook este o buna „locatie” de promovarea a unu busines-brand…..sa stii ca eu am luat contracte de acolo 🙂

    • Robin Molnar 10 martie 2011 la 21:47 - Raspunde

      Cine spune că este bună? Cifrele de like care nu se reflectă în vânzări? Awareness cu prețul dezumanizării brandului?

      • joita lucian 10 martie 2011 la 23:14 - Raspunde

        dap aici cam ai dreptate….dar ideea e ca Face bookul nu e de neglijat!

        • Robin Molnar 11 martie 2011 la 08:04 - Raspunde

          Da, dar nici nu trebuie exagerat cu Like-uri și din-astea.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Robintel
Despre Politica de Confidențialitate

Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.

Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.

Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.

Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.