Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
1. Românii pun în cafea lapte din ăla la cutiuţă sau o beau fără lapte, ca să fie mai tare. În niciun caz nu folosesc lapte normal, decât dacă rămân fără lapte la cutiuţă. Majoritatea beau cafea în ceşti de 100 ml, îţi dai seama că le-ar trebui câteva zile pentru a consuma o cutie de 0,25 de lapte.
2. Laptele se vinde foarte bine şi în România, iar cumpărătorii îl iau pentru a completa alimentaţia copiilor sau pentru cereale, pentru budincă, pentru frişcă, pentru prăjituri, etc, deci 0,25 L nu le ajunge şi n-ar avea rost să cumpere o cutie de 0,5 şi una de 0,25 când, cu aceiaşi bani, pot cumpăra 1L.
3. Concluzia: n-ai ce să faci cu o cutie de lapte de 0,25, de-aia nu se fabrică. Crezi că marile branduri nu ar fi pus pe piaţă şi varianta asta de ambalaj? Mergi până la magazin şi vezi câte firme sunt prezente: Milli (Friesland), Napolact, Tnuva, Zuzu (Albalact), Sanlacta, Prodlacta, Fulga, Cedra, Margareto, Natura, La Dorna. Chiar crezi că niciuna nu şi-a pus problema asta? Doh!
P.S. Românii nu pun lapte în ceai în special pentru că nu beau ceai, de unde şi expresia \”eşti ca ceaiul\”. Excepţiile reprezintă un mic procent din totalul consumatorilor de lichide, deci aceştia nu au cum să influenţeze prea mult cantitatea de lapte vândută, indiferent de modul de ambalare.
T_T Eu cred că ar fi fost, totuși, bine. T_T