O chestie anormală

Mai țineți minte cum, pe vremuri, erau reclamele acelea la diverse concursuri organizate de firmele producătoare de bere, ce aveau ca premii autoturisme? Ei, de alea am scăpat, dar mai este o chestie anormală pe care aș vrea s-o văd dusă.

Adică, sincer, mie nu mi se pare normal să văd la televizor (sau să aud la radio) reclame la credite, întrucât un credit este o obligație pe termen mediu și lung. Pur și simplu, mie nu mi se pare firesc să faci reclamă la credite într-o așa manieră, întrucât este greu (spre imposibil) să prezinți produsul (de credit) din toate punctele de vedere.

Adică, no, la frigidere și la alte echipamente electrice de lungă utilizare, poți vedea clar cât consumă, cât spațiu ocupă și așa mai departe. Dar când spui "cel mai bun credit", "cea mai mică dobândă" și alte asemenea, ar fi decent să le pui la dispoziția potențialilor clienți atât datele referitoare la propriul produs, cât și dovada faptului că acea caracteristică scoasă în evidență este adevărată.

Adică, no, dacă spui că ai cea mai mică dobândă, trebuie să le oferi clienților și date privind dobânzile celorlalte bănci pentru un produs de credit similar, ceea ce este greu, dacă nu imposibil. De aceea, nu mi se pare normal să văd la televizor (sau să aud la radio) reclame despre credite. Mi se pare o mizerie.

4 Comentarii

  1. Molnar Bianca Andreea 14 iunie 2010 la 12:23 - Raspunde

    mie mi se par o mizerie toate programele astea de tv
    Noroc cu Discovery…

  2. Trodat 14 iunie 2010 la 18:26 - Raspunde

    oricum majoritatea reclamelor pentru credite sunt foarte proaste, cred ca investesc mult in promovare si foarte putin in creatie

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.