5 Comentarii

  1. Anonim 04 ianuarie 2010 la 17:18 - Raspunde

    Reclamele la detergenti (majoritatea) sunt reclame de intretinere ale brandurilor, au trecut de stadiul de promovare… deci prin definitie sunt absolut cretine. Si cred ca ideea cu recordul are mai mult legatura cu \”performantele\” detergentului decit cu targetul.

  2. Silvia 04 ianuarie 2010 la 17:18 - Raspunde

    Deci se poate si anonim :D.

    • Robin Molnar 04 ianuarie 2010 la 17:19 - Raspunde

      😆 Bănuiesc că au uitat faptul că nu detergentul lor este pe primul loc, ci clientul. 😆

  3. Silvia 04 ianuarie 2010 la 17:39 - Raspunde

    Desi eu ma refeream strict la reclama despre care ziceai tu. Cind vorbim de reclame care doar intretin brandul se presupune ca targetul e atins si deja fidelizat deci conteaza mai putin. Tot ce trebuie facut e sa apara din cind in peisaj o reclama care sa-i aprinda consumatorului beculetul cu \”hey, sunt inca pe piata\”.

    • Robin Molnar 04 ianuarie 2010 la 17:43 - Raspunde

      😆 Bag de seamă că te pricepi la marketing. 😆 Uite, mai învăţ şi eu lucruri noi! 😆 Mulţumesc frumos! 😉

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.