Reclame care te fac să greșești

Am văzut că au apărut câteva reclame care ajută oamenii, în special femeile, să aibă mai multă energie, putere de muncă și, în general, le favorizează un drum mai comod spre Alzheimer.

Practic, sistemul este cam așa: agită-te, nu-ți schimba stilul de viață, că te ajutăm noi cu energia. Sigur, cu efectele secundare gen Alzheimer vom vedea ce vom face, dacă vom putea face ceva.

Oare o astfel de abordare din partea companiilor farmaceutice nu este greșită și profund imorală?

2 Comentarii

  1. Simo 08 septembrie 2011 la 20:46 - Raspunde

    Eu imi pun alta intrebare: si-a facut cineva iluzia ca vreo companie farmaceutica vegheaza la bunastarea umanitatii, ca are ea printre valorile de baza (pe care sa le si respecte) moralitatea? Eu cred ca majoritatea acestor companii pun in prospectele medicamentelor si “efectele secundare” doar pentru ca le obliga o legislatie / din experienta proceselor pierdute in instanta. Ca altfel nu ar pierde niste venituri pentru nimic in lume – asa ma gandesc eu.

    Dar reclamele de la Fairy care te lasa cu mainile catifelate nu sunt tari? Ma si aud gandind: “vai, e iarna, mi s-au uscat mainile, ma duc sa spal niste vase”. 😀 Si totusi prind la o anumita categorie de public.

    • Robin Molnar 09 septembrie 2011 la 07:30 - Raspunde

      E vară, mi s-a uscat gâtul, ia să beau niște Fairy. Ahahaha. =))

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.