Să nu credeți că la Cluj nu sunt probleme…
Am tot citit prin presă diverse articole care laudă Clujul. Pe bună dreptate, în general, dar aș vrea ca lumea să nu-și facă iluzii, și în comunitatea noastră avem probleme. Deosebirea, însă, este că primăria folosește tehnologia pentru a mai rezolva din ele, iar aici vreau să vin cu un exemplu.
La începutul lunii Aprilie, cred că în 4 sau în 5, primăria Cluj-Napoca a lansat serviciul MyCluj, unde oricine poate sesiza problemele cu care se confruntă, iar faptul că până acum au fost depuse aproape 3,900 de sesizări atestă dimensiunea nemulțumirilor cetățenești.
Desigur, toate sesizările primesc răspuns, fiind înregistrate la registratura primăriei (!), doar că unele nu țin de competența primăriei, ci a altor unități, precum Compania de Transport Public, nu toate solicitările pot fi rezolvate rapid, în buget, sau spre satisfacția tuturor.
Dar probabil că multe dintre solicitări sunt rezolvate. Și acum gândiți-vă la aspectul politic al chestiunii: mii de nemulțumiri rezolvate, mii de dubii de vot îndepărtate, mii de oameni un pic mai mulțumiți.
Da, în Cluj avem nenumărate probleme, dar ni le rezolvăm.
P.S. Unele dintre problemele mai grave ale Clujului nu mai pot fi rezolvate doar la nivel de primărie, cum ar fi traficul rutier spre Florești și Baciu, ci doar la nivel de Consiliu Județean + primării. Iar când spun Consiliu Județean, mă refer că n-ai cu cine.
P.P.S. Vă dați seama la nivelul unui oraș de dimensiunea Bucureștiului cam care este nivelul nemulțumirilor pur și simplu ignorate?
Vai de mine, dar aceste cuvinte ne doare! Cum adica Meca Ardealului nu este un oras perfect?! Pfff …. tinere, eu zic sa iti revizuiesti atitudinea!
Nu există oraș perfect. :))