Unele site-uri auto sunt adorabile!
Renault au lansat în India un fel de mini SUV, de 3,5 metri lungime și cu un motor de 0.8 litri pe nume Renault Kwid. Desigur, se va vinde doar în India și, în câțiva ani, prin Asia de Sud Est, din cauza prețului mic de 3,500 de euro.
Aspectul adorabil vine din dorința unora de a-l vedea adus și în Europa, aspect oarecum de mirare, întrucât nimeni n-ar conduce o coșmelie de-asta, un pic mai lungă decât Lupo, cu o gardă la sol mai mare, cu una sau două stele EuroNCAP, care nu te ajută la depășiri în care să zicem că ar încăpea patru oameni, nu cinci, dacă băieții ar sta în față iar fetele în spate, cum scrie în codul bunelor maniere.
Să fim serioși, o mașină de 1,2 tone cu un motor cu 55 de cai putere? Este un fel de Dacia 1310, ca experiență de condus. Desigur, nu este neapărat oribilă, doar că noi, europenii, ne-am obișnuit cu mai bine.
Dar vai, are gardă la sol de 18 centimetri. Da, scrie în broșură, 18 centimetri. dacă mașina este complet goală, adică dacă rezervorul e gol, n-ai lichid de parbriz, n-ai pus nimic în mașină, nici măcar trusa de prim ajutor sau extinctorul, iar șoferul, desigur, nici măcar nu s-a urcat în ea.
Și, să nu uităm, modelul de bază nu are nici măcar brichetă, deci nu poți să-ți încarci telefonul sau GPS-ul, nu are ștergător intermitent (care face pauză între ștergeri) deși India are un sezon musonic, pasagerul n-are parasolar, nu are sistem audio (pozele sunt puse de la modelul cel mai scump), nu are închidere centralizată și nici măcar airbag pentru șofer, iar despre roțile în trei prezoane și viteza maximă de vreo 100 de KM pe oră nici nare rost să mai vorbim!
Deci hai să nu ne entuziasmăm de la orice vrăjeală de marketing, că nu este cazul, că niciun european întreg la cap nu ar da banii pe așa ceva, când orice troacă adusă din vest este mai rezonabilă decât lada asta cu pretenții de SUV.
Lasa un raspuns