Vodafone pune ceva la cale

Statistica proprie îmi spune că, de fiecare dată când Vodafone mă sună să-mi propună câte o chindie, urmează să facă o ghidușie care să mă țină cu gura pungă. Și sunt de vreo zece ani în rețea…

Amu, săptămâna asta m-au sunat de două ori, să-mi propună diverse chestii cu abonamente și opțiuni nemaivăzute și nemaiauzite, de genul: 1000 de minute în rețea, 125 de minute naționale și 650 de MB de trafic, pentru doar 13 euro pe lună.

Hai să zicem că n-ar fi rău.

Problema mea, însă, ține de etică: Vodafone, nu e corect să-ți bați joc de abonați, oferindu-le cartelelor beneficii mai bune. Și da, știu că poate vouă vă sună dubios că prefer să vă dau 200 de lei lunar decât să mă leg la cap cu voi pe încă un an, economisind 20 de lei lunar. Câștig suficient încât să-mi permit luxul de a plăti 20 – 50 – 100 de lei în plus pe lună pentru a nu o lua-o la botic de la voi.

Nu, sunt hotărât, de data asta nu mai merge, nu cu scobitori, nu cu prostii. Am smartphone, dacă vreau să-mi iau o ieftinătură la 500 de lei, pot să-mi iau fără să-mi rup de la gură. Dar ideea e alta.

Ideea este că nu mai accept să m-mi fac obligații contractuale și financiare lunare pentru aceleași cremene pe care le primesc și cei fără obligații contractuale și financiare lunare. Simplu, decent, nenegociabil.

Cred că până la Crăciun or să mă mai sune o dată, și iarăși trebuie să-i explic interlocutorului faptul că eu am o problemă cu etica companiei. Și da, chiar și asta mă enervează, faptul că în 10 ani n-am fost căutat de trei ori de către același om, lucru care spune multe despre cum Vodafone nu înțelege să impună niște standarde de respect al angajaților pentru companiile care se ocupă de treburile astea. Puii mei, în fața mea, oamenii ăia sunt reprezentanții Vodafone, iar dacă se schimbă precum ciorapii, clar n-am încredere.

Externalizarea serviciilor, dincolo de un anumit punct, duce la externalizarea clienților, ca să zic așa, pentru că este foarte enervant să vorbesc azi ceva cu unul ce mă sună din partea Vodafone, iar peste trei zile să mă sune altul. “Bă băieți, în halul ăsta ce garanție îmi puteți oferi că peste trei luni pot să vă sun și să vă mulțumesc sau să vă trag la răspundere pentru ceva?”

– No, exact atâta șanse are și Vodafone să mă convingă că da, putem continua într-o formă decentă.

8 Comentarii

  1. jules 14 decembrie 2012 la 20:30 - Raspunde

    Mda, 13 euro pt 125 de minute nationale si 650 MB, mai bine nu. Alea in retea nu le mai pun. Cit poti sa vorbesti la telefon ?
    Si mai e chestia aia cu trafic mic. Adica 650MB e totusi cam putin, chiar si pt un telefon.

  2. Dusmanul 15 decembrie 2012 la 13:24 - Raspunde

    Sa nu aud de Vodafone. Imi incarc cartela cu 5 E, dau un singur telefon (1), care tine 14 minute, si-mi trimit mesaj ca am sub un euro credit. Wind/Q here I come.

    • Robin Molnar 17 decembrie 2012 la 20:30 - Raspunde

      Da, am auzit și eu despre asta. Problema este că Vodafone România nu avea contract cu Wind, și nu puteai suna din Vodafone Ro în Wind It. 🙁

  3. joita lucian 15 decembrie 2012 la 13:52 - Raspunde

    la 12 euro eu am de la comoste 180 nationale +2000 inretea si 500 mega trafic….deci nu mi se pare asa o mare afacere:)!

  4. Bogdan 20 decembrie 2012 la 21:46 - Raspunde

    Luna asta se termină şi la mine cei 2 ani de bla bla bla, rămân pe abonamentul respectiv (sunt două numere), net etc dar never-ever nu o să semnez cu ei ceva pe un anumit termen. Nu-mi convine, renunţ, ura, pa şi la revedere!

    La treaba cu cartele vs abonamente, corect, diferenţele sunt infime şi “nu-i fair”.

    • Robin Molnar 28 decembrie 2012 la 17:30 - Raspunde

      Dacă n-au priceput cu frumosul, or să priceapă cu urâtul.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.