6 Comentarii

  1. ocsike 25 august 2011 la 08:24 - Raspunde

    Eu tot aştept să mă sune pentru o refinanţare sau reeşalonare, dar nu vor. Aşa că am hotărât să devin rău platnic. 😛

    • Robin Molnar 25 august 2011 la 22:13 - Raspunde

      Așa am făcut cu Vodafone. Au schimbat sistemul audio și nu mai găseam cum să intru în legătură cu un operator, așa că n-am plătit o factură. Cam la trei zile după expirarea termenului de plată m-au sunat și am rezolvat problema.

  2. roli 25 august 2011 la 09:34 - Raspunde

    eu am fost ptr. 2000 si insistau sa iau 10000 ca poate voi avea nevoie :))

  3. Yamasha 25 august 2011 la 21:03 - Raspunde

    Cred ca au invatat de la europeni chestia asta..acum ceva ani nu exista asa ceva la noi…sa te sune sa-ti ofere refinantare…probabil concurenta e mare si in domeniul asta..

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.