Mda, cred că am greșit un pic
Nu știu de ce mi-am luat bilet la clasa întâi. Nu sunt fițos sau, puii mei, trenul este la fel, la ambele clase sau, oricum, aproximativ la fel. Adică, nu știu dacă banii dați în plus se justifică. În fine, mi se pare că vagonul de la clasa întâi este doar un pic mai OK decât vagonul de la clasa a doua dar, în termeni absoluți, nicio clasă a trenului nu este chiar curată de două stele, să zicem.
Bine, vagonul este îngrijit, nu dau vina pe CFR, dau vina pe hoardele barbare năvălitoare din locuri unde degeaba s-a inventat apa, săpunul și electricitatea. Bine, fac o paranteză. Cei mai curați români pe care i-am văzut sunt, paradoxal, oamenii care trăiesc în creierii munților, pentru că ei știu clar care sunt beneficiile igienei și care este importanța acestora. Dar să revin.
Vagonul este întreg, are uși, ferestre, draperii. Bine, unii ar zice că dacă încep așa, e clar. Nu, trenul e OK, incomparabil mai mișto decât autocarul. Chestia e că sunt singur în compartiment cu doi babalâci. Ea, cel mai probabil o profesoară ieșită la pensie farmacistă ieșită las pensie, cred că de limba română. El, nu știu exact ca a fost, nu-mi dau seama, cred că inginer constructor, sau ceva.
E cam liniște. Tot drumul s-au schimbat fix șase cuvinte în compartiment.
Sa mergi cu Orient Expresul si vorbim dupa…
E si ieftin….doar 6000 Eur. =D
=D 6800? Nu e așa de scump. Lux pe 3000 de kilometri. =D
Încearcă să mergi la clasa a 2-a într-un tren al CFR-ului cu aer condiționat să vezi ce mișto e când moare aerul condiționat în tot trenul, mai puțin la clasa I, în condițiile în care afară sunt lejer peste 35 de grade și să călătorești așa vreo 10 ore… (7 ore + 3 ore bonus, evident 😉 )
Notă pentru necunoscători: vagoanele „moderne” ale CFR care posedă aer condiționat au geamuri care nu se pot deschide decât cu o cheie specială 😉
=D Haide, bre, că e deprimant ce spui tu acolo: mirosuri, senzații, chestii. =D