28 Comentarii

  1. Sora Daniel 03 iulie 2013 la 16:24 - Raspunde

    Super tare articolul ! Mi-a placut foarte mult !

  2. Bogdan 03 iulie 2013 la 17:44 - Raspunde

    Doar la punctul 4 comentez. Bun, deci “măreţul echipaj stă la pândă cu radarul”. Corect. Există o reglementare general valabilă pentru viteza maximă la circulaţia pe drumurile publice, eventual, pe tronsonul respectiv poate una şi mai restrictivă. Corect. Să flăşuieşti “atenţie radar / poliţie” cred că e de joasă speţă. Vrei să mă explic?

    Dacă radarul îl prinde pe nenicu schumacher de românica depăşind viteza legală, înafara unei amenzi, spăgi, etc.. poate tocmai a salvat niscai oase rupte sau viaţa cuiva.

    Nu pricep asta cu dat flashuri.. aaa.. dar ne ofticăm că soferii români sunt vitezomani, se sparg prin copaci şi capete de pod.. măturând constant şi două-trei suflete care (ghinion) erau pe acolo, vorba aia. “cu puţa în nisip”.

    • Robin Molnar 04 iulie 2013 la 12:12 - Raspunde

      Nu dau flashuri la vitezomani. Dar la ăia care, ca și mine, merg cu 50 în zonă de 30, dau.

      Viteza minimă obligatorie pe DN este de 45 de Km/h. Cu certitudine sunt segmente de drum unde se impune limitarea drastică a vitezei, dar în județul Vâlcea zonele puse la 30, doar din pix, fără o justificare în teren, sunt doar niște mașini de muls de la fraieri. Sunt mai multe. Sunt trei cum vii dinspre Târgu Jiu și asta, cum mergi spre Sebeș.

      În mod evident, având o mașină mică, interesul meu este respectarea limitelor legale. Dar interesul moral nu este susținerea artificială a unor restricții abuzive menite să jecmănească cetățeanul.

      Segmentul cu pricina este în formă de “J”. Înțeleg impunerea din curbă. Dar nu înțeleg de ce 200 de metri, de la ieșirea din curbă, în rampă, limita e tot 30.

  3. alina 03 iulie 2013 la 20:33 - Raspunde

    rolul radarelor nu este de a diminua accidentele, ci de a mai creste numarul amenzilor unor politisti care nu au alte reusite in jobul lor
    daca ar fi in folosul cetatenilor, nu ar trebui sa stea la panda

    • Robin Molnar 04 iulie 2013 la 12:13 - Raspunde

      Firește. Drumurile patriei sunt cele mai periculoase. Și nu viteza este problema, cât disciplina.

  4. Joita Lucian 03 iulie 2013 la 21:28 - Raspunde

    Adica ai venit la Bucuresti si nu ai dat un semn…RUSINE!

  5. Mihai Todor 03 iulie 2013 la 23:08 - Raspunde

    7. Yeap 🙂 De Luncoiu de Sus și de Luncoiu De Jos ai auzit? 😛

  6. Laurentiu 05 iulie 2013 la 01:30 - Raspunde

    Trebuia sa redenumesti articolul in: Experiente neglijabile in Sud sau In sud mai bine n-ai permis!

  7. JMarius 10 iulie 2013 la 01:40 - Raspunde

    Drumul dintre Buzau si Slobozia e intr-adevar destul de rau, de evitat.

    In toata zona de campie in Ialomita, Calarasi si Braila drumurile sunt extrem de drepte si plictisitoare. Prefer sa urc serpentinele de pe Oituz decat sa merg pe un drum asa de drept.

    • Robin Molnar 10 iulie 2013 la 10:20 - Raspunde

      Da, chiar sunt drepte drumurile pe acolo. Dar nu-s așa de plictisitoare ca Autostrada Soarelui.

      • JMarius 10 iulie 2013 la 18:42 - Raspunde

        Am mers duminica pe ea, toti cei 225 de km ai ei. Daca nu depasesti sau accelerezi te apuca somnul. Nici macar nu puteam sa merg mai tare, pentru ca eram cu un Clio 1.5 dCI…

        • Robin Molnar 10 iulie 2013 la 20:59 - Raspunde

          Eu mai făceam stânga – dreapta discret pe banda mea. Când eram singur, desigur.

          • JMarius 10 iulie 2013 la 21:07 -

            Initial mi s-a parut ca A1 e ceva mai plictisitoare autostrada din Romania, dar macar acolo ai ceva dupa care sa te ghidezi pe unde esti, mai e o padure, mai sunt benzinarii, mai sunt firme, sunt multe iesiri. Dar pe A2 mergi pe campie pana te apuca plictiseala. Plus ca sunt anumite zone in care daca nu esti atent risti sa iti rupi masina (sau macar sa ramai fara capace), cum e pe sensul Bucuresti – Constanta chiar inainte de podul de la Fetesti, unde sunt o serie de gropi si denivelari la care sari serios.

          • Robin Molnar 10 iulie 2013 la 21:11 -

            Total de acord. În schimb, cea mai frumoasă autostradă de la noi este pe segmentul Simeria – Orăștie. Dimineața este îngrozitor de frumoasă, mai ales dacă a fost un pic de ceață pe valea Mureșului.

  8. JMarius 10 iulie 2013 la 01:52 - Raspunde

    Rugaminte Robin, editeaza te rog usernameul de la ultimul comentariu lasat de mine, autocomplet-ul de la Chrome mi-a facut figuri 🙂

    • Mihai Todor 10 iulie 2013 la 01:54 - Raspunde

      Deputy Mihai on duty: Problem solved 😛

    • Robin Molnar 10 iulie 2013 la 10:19 - Raspunde

      E OK?

      • Mihai Todor 10 iulie 2013 la 11:58 - Raspunde

        Haidi bre, adică n-ai încredere în skillurile mele de a rezolva problema? 😛

        • Robin Molnar 10 iulie 2013 la 20:59 - Raspunde

          Ba da, însă dup-aia mi-am dat seama c-a avut loc o intervenție divină…

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.