Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
superb ❗ si cind ma gindesc ca…totusi Ceausescu a fost cel care schimbat fata regiunii :cheer:
😆 Da, el a schimbat-o, că în perioada pre-comunistă valea era extrem de pitorească… 😆
era pitoreasca, dar pe unde umblai, peste tot, iti murdareai cu noroi ghetutele, asa ca …
😆 Şi aşa a făcut conservele comuniste de te dor ochii când le priveşti… 😆
ce-mi plac pozele astea…mai ales ca-s alb negru
Da, sunt frumușele.
bravo domnule mi-a placut documentarul
Mulțumesc frumos!
Fotografia a șasea , cea cu lacul si paraul Slatinioara . Era un lac exact pe locul unde este PROFI market. A venit o ploaie puternica ce a umflat apele paraului . Apa a deversat necontrolat peste baraj si a inundat casa familiei Hornack – se vad acoperisurile casei si dependinței. Asa ca locul lacului a fost luat de un parculeț si mai recent de market. Pe vremea aceea nu era amenajat lacul de la KEOPS.
Bieții oameni!
Are dreptate Lala, imi amintesc si eu de acel lac, daca nu ma insel se puteau face plimbari cu barca sau cu hidrobicicleta pe el. Sper sa nu ma insel, dar cred ca a fost secat cand a inceput constructia Spitalului de urgenta.
Robin, statia feroviara despre care spui ca e Livezeni…nu e Livezeni. Statia Livezeni nu este in defileu, este chiar inainte de podul feroviar care traverseaza soseaua in zona fabricii de termopane Quasar (aproximativ in spatele acesteia).
In fotografia cu cartierul Dimitrov si calea ferata inainte de construirea centurii ocolitoare, pot sa afirm ca trenul care se vede mergand spre gara este personalul de Lupeni, cu a sa inconfundabila locomotiva Diesel hidraulica. Vagoanele erau foarte vechi, din acelea cu banchete din lemn (erau singurele vagoane de tipul asta care la sfarsitul anilor 80 inca erau in exploatare). Pe vremea aceea il foloseau atat de multi navetisti, incat in orele de varf se calatorea si pe scarile vagoanelor.
Da, este un mister pentru mine de ce aș fi putut jura că este un Livezeni și-n defileu. O_o
Halta din poza este intr-adevar una din haltele din defileu, dar nu este Livezeni.
Așa este, mi s-a părut mie ceva, cândva…
Halta din imaginea nr 3 se numeste Pietrele Albe