miniPrix.ro și-au învățat lecția
Mă rog, ei așa pretind, că au învățat lecția aia cu: nu fă reduceri extraordinare pe un site care nu este blindat din punct de vedere tehnologic, fiindcă s-ar putea să pice și să te faci de "succesuri" pe internet, chestie despre care am mai vorbit, așa că au dat următorul comunicat, un pic haios de citit:
Problemele tehnice intampinate in zilele de 11 si 12 noiembrie, datorate traficului fara precedent si accesarilor simultane, au determinat urmatoarele disfunctionalitati in fluxul operational al magazinului online www.miniprix.ro:
- Comandarea mai multor produse decat se aflau la momentul respectiv in stocul real al magazinului nostru, motiv pentru care ne aflam in imposibilitatea de a onora toate comenzile integral. [nota bloggerului: webmasterul va primi o substanțială creștere de salariu cu -75%.]
- Preluarea eronata a discountului in comanda in cazul unor produse ce au facut obiectul promotiei (articole de imbracaminte si accesorii). Din aceasta cauza in detaliile comenzilor din contul dumneavoastra preturile acestor produse pot fi afisate fara discount. [nota bloggerului: administratorul va primi un bonus anual de -5000 de lei.]
- In zilele de 14 si 15 noiembrie nu a fost trimis email de confirmare ce contine factura proforma iar in cazul trimiterii acestuia discounturile afisate nu au fost corect calculate. [ăla care a scris softul merită o excursie gratuită la Peștera Muierii, în ziua de 30 Februarie 2011.]
Va garantam ca produsele ce au facut obiectul promotiei in zilele de 11 si 12 noiembrie vor primi discountul de 50% in momentul facturarii in cazul in care aceasta nu a fost preluat corect in momentul plasarii comenzii.
In cazul in care nu reusiti sa anulati o comanda folosind link-ul din emailul de confirmare sau doriti sa semnalati erori de calcul al discountului in cadrul facturii dvs. va rugam sa ne contactati la numerele de telefon afisate pe site sau sa trimiteti un email la adresa help@miniprix.ro.
Va multumim pentru intelegere!
Echipa miniPRIX
Deh, fac și eu un pic de haz pentru că au avut curajul să facă reduceri substanțiale, știind că oamenii se iau la omor pentru orice are o reducere semnificativă de preț. Curaj, domnilor! Și respect! Oamenii au avut decența de a prelungi oferta cu încă o zi, deci ioc stoc zilele astea…
Epic fail. Nu pot sa zic decat: baieti, daca vreti sa va bagati pe piata cu o super-oferta, puneti mana si testati-va riguros platforma inainte. Nu e chiar asa de greu sa simulezi niste trafic.
PS: Scapati odata de https-ul ala, ca ingreuneaza incarcarea paginilor inutil si va pierdeti clientii. Site-ul unui magazin trebuie sa se incarce cat mai rapid.
Poate ne scapă nou ceva vizavi de criptarea aia cu SSL. =)
Ma intreb cat mai dureaza pana dau faliment.
De ce să dea? Momentan le merge bine. =)
Să-şi taie o venă dacă vor, că eu n-am de gând să le scriu. Am încercat frumos să anulez comanda atunci când am văzut că nici măcar la facturare nu mi-au calculat discountul, aşa cum anunţaseră, dar dacă sunt deştepţi eu n-am ce să le fac. Aşa că vor plăti transportul de două ori: o dată livrarea şi o dată transportul înapoi, că eu n-am de gând să ridic coletul de la curier. Şi poate că dacă dădeau comunicatul ăsta mai devreme, aş fi putut să mă răzgândesc, dar acum îi las să fie deştepţi până la capăt. :snooty:
Ce rea ești! =D