Reclama cu asul din mânecă

[Advertorial] Câteodată, o reclamă bună cu un punchline bun este tot ceea ce are nevoie un brand pentru a se instala comod, confortabil și persistent în mintea oamenilor.

De exemplu, pentru a promova revista Biz, eu aș face o reclamă cu punchline-ul „Asul din mânecă” fie cu una dintre scenele următoare, fie cu ambele:

Scena 1:

[Filmare din față.] Dorel, un muncitor, joacă niște cărți cu un amic și câștigă, spre protestul amical al amicului de joc.

[Filmarea din spate a lui Dorel, în timp ce amicul protestează pe fundal, relevă faptul că una dintre cărțile de joc are pe ea un fragment dintr-un articol al revistei Biz. Filmarea cumva de deasupra a jocului relevă faptul că acea carte cu articolul este tromf/ carte câștigătoare.] Dorel îi spune victorios: – Am as! [Și dă cartea cu articolul.]

Scena 2:

Un tip îmbrăcat business intră într-o bancă ținând în mână, legată cu lanț, o servietă plină de bani. Ajuns la ghișeu, acesta pune banii pe tejghea, iar în schimb primește o bucată de hârtie cam de dimensiunea unei bancnote, hârtia fiind un fragment dintr-un articol publicat în revista Biz.

Acesta ia bucata de hârtie și o pune într-un luxos portofel subțire și elegant pe care-l pune în mâneca de la costum.

Ce spuneți de ideea mea?

8 Comentarii

  1. Corina M. 15 septembrie 2011 la 11:46 - Raspunde

    Dat fiind spotul publicitar de cateva secunde consistente, as alege doar scena 2. Aratand nu doar castigul pe care-l vei avea cu „revista Biz” (redat bine in scena 1) dar si VALOAREA.

    • Robin Molnar 15 septembrie 2011 la 11:59 - Raspunde

      Am înțeles. 😀 Mie mi se pare mai interesantă scena unu, doar că nu e atât de biznis ca scena doi.

  2. Corina M. 15 septembrie 2011 la 12:09 - Raspunde

    Dupa parerea mea, scena 1 este accesibila unei plaje mai mari de oameni. Totusi revista nu se adreseaza oricui, oricum. Mai mult, o cheama si BIZ 🙂

    • Robin Molnar 16 septembrie 2011 la 08:07 - Raspunde

      Just, just. =)) Dar oare managerii între 25 și 45 de ani au timp să se uite la reclame?

      • Corina M. 16 septembrie 2011 la 16:17 - Raspunde

        Timpul este pentru cei care-l folosesc 🙂

        • Robin Molnar 16 septembrie 2011 la 19:07 - Raspunde

          Just. Nu m-aș fi gândit să o formulez așa.

  3. Dana 15 septembrie 2011 la 14:33 - Raspunde

    Scena 2 ca reclame Dorel a vazut toata lumea destule :))

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.