Reclama cu asul din mânecă
[Advertorial] Câteodată, o reclamă bună cu un punchline bun este tot ceea ce are nevoie un brand pentru a se instala comod, confortabil și persistent în mintea oamenilor.
De exemplu, pentru a promova revista Biz, eu aș face o reclamă cu punchline-ul „Asul din mânecă” fie cu una dintre scenele următoare, fie cu ambele:
Scena 1:
[Filmare din față.] Dorel, un muncitor, joacă niște cărți cu un amic și câștigă, spre protestul amical al amicului de joc.
[Filmarea din spate a lui Dorel, în timp ce amicul protestează pe fundal, relevă faptul că una dintre cărțile de joc are pe ea un fragment dintr-un articol al revistei Biz. Filmarea cumva de deasupra a jocului relevă faptul că acea carte cu articolul este tromf/ carte câștigătoare.] Dorel îi spune victorios: – Am as! [Și dă cartea cu articolul.]
Scena 2:
Un tip îmbrăcat business intră într-o bancă ținând în mână, legată cu lanț, o servietă plină de bani. Ajuns la ghișeu, acesta pune banii pe tejghea, iar în schimb primește o bucată de hârtie cam de dimensiunea unei bancnote, hârtia fiind un fragment dintr-un articol publicat în revista Biz.
Acesta ia bucata de hârtie și o pune într-un luxos portofel subțire și elegant pe care-l pune în mâneca de la costum.
Ce spuneți de ideea mea?
Dat fiind spotul publicitar de cateva secunde consistente, as alege doar scena 2. Aratand nu doar castigul pe care-l vei avea cu „revista Biz” (redat bine in scena 1) dar si VALOAREA.
Am înțeles. 😀 Mie mi se pare mai interesantă scena unu, doar că nu e atât de biznis ca scena doi.
Dupa parerea mea, scena 1 este accesibila unei plaje mai mari de oameni. Totusi revista nu se adreseaza oricui, oricum. Mai mult, o cheama si BIZ 🙂
Just, just. =)) Dar oare managerii între 25 și 45 de ani au timp să se uite la reclame?
Timpul este pentru cei care-l folosesc 🙂
Just. Nu m-aș fi gândit să o formulez așa.
Scena 2 ca reclame Dorel a vazut toata lumea destule :))
=)) Așa se pare!