Autogara Fany din Cluj Napoca
E mișto tare în autogara Fany din Cluj Napoca. Fiecare firmă ce-și prestează serviciile prin intermediul acesteia are un ghișeu de informații propriu, în casieria fiecărui prestator de servicii.
Dom’ne, treaba asta este o tâmpenie, pentru că dacă vrei să mergi spre o rută trebuie nu doar să știi ora exactă a plecării, ci și numele operatorului de transport intern, ceea ce este foarte tâmpit, până la un nivel sublim al incompetenței administrative.
După părerea mea, cred că un singur ghișeu de informații ar trebui să fie suficient. Altfel, ajungând în autogară și întrebând:
– Nu vă supărați, la ce oră aveți următoarea cursă spre Alba Iulia?
Să nu primiți un răspuns de forma:
– La ora X, dar încercați și la vecinul.
Dom’ne, nu se poate așa ceva! E ca la curve:
– Eu fac numai scurt, pentru lung încercați la colega.
Jenant. Așa o organizare administrativă denotă o gravă lipsă de aplecare spre nevoile clienților, care au nevoie de răspunsuri simple la întrebări simple. Este neprofesionist, umilitor și lipsit de ergonomie să faci așa un sistem de plimbare a cetățeanului consumator de la un ghișeu la altul.
Dacă te grăbești, ce faci? Alergi cu trollerul în dinți? Dacă la fiecare ghișeu este câte un client care cumpără bilet și autocarul pleacă în trei minute? Ce faci în acest caz?
Oricum, de ce autoritățile ar autoriza așa ceva?
Pai ..tre sa faci mai multe cheltuieli….inutile angajati mai multi..ca sa falimentam si CFR-ul …pt privatizare…ca la stat…merge pe pierere!..sa-l dam unui baron !
N-am înțeles nimic. =))
Se urmareste falimentarea cfr si trecerea in privat..cat mai multe cheluieli..angajati fara rost..etc..ca sa ….se dea tunul!
Pot să-l dea și așa, de ce s-o falimenteze?
Nu inteleg ce ti se pare asa anormal. In autogara Fany exista un birou unic de informatii de unde poti obtine informatii despre orice cursa indiferent de transportator. In plus, fiecare transportator (sau cei mai mari sa zicem) are un birou unde realizeaza abonamente, raspund la telefoane, soferii preiau rezervarile si evident ofera si informatii punctuale despre cursele respectivului operator de transport. Intr-un aeroport (si nu de la noi) ai calcat vreodata? Sa vezi ca e cam la fel. Un birou unic de informatii si in rest fiecare companie de zbor cu biroul ei.
Unde e panoul respectiv?