Concurenţă neloială
Să văd şi să nu cred! Am fost azi în real,- Hypermarket şi, după ce mi-am plătit cumpărăturile cu cardul, printr-un POS BCR, m-am întâlnit cu cineva căruia îi datoram nişte bani ( fosta gazdă, adică, fiindcă a venit din concediu). Ca un om de bună credinţă ce sunt, m-am dus la un ATM al celor de la BRD ca să scot nişte bani…
Bag cardul şi PIN-ul iar ATM-ul îmi zice că nu poate procesa cardul sau că operaţiunea de interogare a soldului nu poate fi efectuată. Măi să fie, o fi ceva şmen şi nu ştiu eu. Sau, no, poate n-are bani. Aşa că mă duc la ATM-ul Volksbank şi încerc şi acolo. Măi să fie, la fel, cică să contactez banca emitentă (fără, însă, a-mi lista ceva pe vreo foaie ci doar pe ecran, ceea ce este greşit şi neconform cu standardele în vigoare, pentru că erorile astea se listează pe foaie!).
Sun la BT la servicul de carduri să-mi zică şi mie care-i faza. Şi mi se spune că este OK, etc. În timpul acesta, cineva a mers şi a scos o sumă mică de bani (vreo 40 de lei) de la ATM-ul BRD… Adică no, mie-mi dă eroare iar altora le dă bani, că, deh, ei sunt clienţi de-ai lor…
Cardurile mele sunt OK. La vreo 10 minute după faza asta am ajuns la gară şi am scos bani de pe carduri, de data asta de la un ATM de-al Băncii Transilvania… Aşa că nu pot decât să concluzionez că ăştia, BRD şi Volksbank, se ţin de şmenuri. Adică cum să scoată clientul altei bănci bani de la ATM-ul lor şi să rişte să-l lase pe un client de-al lor fără bani, dacă acesta ar dori să scoată bani şi nu mai are ATM-ul?
Totuşi, e un pic cam ilegal să faci de-astea. Se cheamă concurenţă neloială…
nu inteleg asta..doar le platesti comision de te indoi..las ca ei pierd..
😆 Păi no, clienţii lor au prioritate! 😆