De ce unele tronsoane de cale ferată sunt aiurea
În România, unele tronsoane de cale ferată sunt bune și se poate circula cu viteză. Însă tot în România avem și unele tronsoane de cale ferată extrem de stupide și de aiurea.
De exemplu, între Subcetate (Hațeg) și Petroșani, am văzut o fază mortală, din mai multe, ca în fotografia următoare.
Mi se pare mie sau e cam nasol?
În locu’ tău, eu aș zice mersi că nu se „evaporase” una din șine, de la „temperaturile ridicate” =))
Legat de problemele de design, în cazul de față, probabil acela e locul unde s-au întâlnit meșterii
la o țuică, după ce au construit șina din direcții opuse și no, știi cum e în România: dacă nu iese la fix, se mai ia la pilă 😉Pe partea asta de Carpați șinele n-au fost făcute de români.
Eh, țuica are acelasi gust și peste graniță 😉
De unde știi? =))
Interesant, sunt curios pana la ce viteza trebuie sa reduca trenul ca sa poata aborda aceasta sicana in siguranta, si cata risipa de combustibil ca sa revina apoi la viteza initiala…
Exact la asta m-am gândit și eu!