6 Comentarii

  1. Mihai Todor 29 iulie 2011 la 00:27 - Raspunde

    În locu’ tău, eu aș zice mersi că nu se “evaporase” una din șine, de la “temperaturile ridicate” =))

    Legat de problemele de design, în cazul de față, probabil acela e locul unde s-au întâlnit meșterii la o țuică, după ce au construit șina din direcții opuse și no, știi cum e în România: dacă nu iese la fix, se mai ia la pilă 😉

    • Robin Molnar 29 iulie 2011 la 11:03 - Raspunde

      Pe partea asta de Carpați șinele n-au fost făcute de români.

      • Mihai Todor 29 iulie 2011 la 22:38 - Raspunde

        Eh, țuica are acelasi gust și peste graniță 😉

  2. Rares 30 iulie 2011 la 17:57 - Raspunde

    Interesant, sunt curios pana la ce viteza trebuie sa reduca trenul ca sa poata aborda aceasta sicana in siguranta, si cata risipa de combustibil ca sa revina apoi la viteza initiala…

Dă-i un răspuns lui Mihai Todor Anuleaza raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.