Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
În locu’ tău, eu aș zice mersi că nu se “evaporase” una din șine, de la “temperaturile ridicate” =))
Legat de problemele de design, în cazul de față, probabil acela e locul unde s-au întâlnit meșterii
la o țuică, după ce au construit șina din direcții opuse și no, știi cum e în România: dacă nu iese la fix, se mai ia la pilă 😉Pe partea asta de Carpați șinele n-au fost făcute de români.
Eh, țuica are acelasi gust și peste graniță 😉
De unde știi? =))
Interesant, sunt curios pana la ce viteza trebuie sa reduca trenul ca sa poata aborda aceasta sicana in siguranta, si cata risipa de combustibil ca sa revina apoi la viteza initiala…
Exact la asta m-am gândit și eu!