21 Comentarii

  1. ex-silentio 26 iulie 2011 la 23:15 - Raspunde

    Sună și fă reclamație (au numărul pe site). Cred că peste tot îs la fel ăștia de la BRD, eu mi-am făcut un obicei din a mă certa cu ei. Voiam să scriu și eu aici ce-am pățit cu ei, dar mă abțin că mă enervez numai când mă gândesc 🙂

  2. Dusmanul 27 iulie 2011 la 01:20 - Raspunde

    Ce cauti domne la BRD? Nu mai esti prietenu` meu de acuma :))

    • Robin Molnar 27 iulie 2011 la 10:03 - Raspunde

      Da, te înțeleg. Și eu mă urăsc atunci când lucrezi cu ei. Dar n-am ce-i face, tata are card la ei.

  3. Mihai Todor 27 iulie 2011 la 03:24 - Raspunde

    Și eu m-am pomenit că nu pot folosi un Mastercard de la RBS în BRD-ul din Carrefour Orhideea. N-am mai stat să întreb de ce, cum, de altfel, nu am mai întrebat de ce sediul lor liliputan (de dimensiunile unei garsoniere) posedă două bancomate, dintre care doar cel din interior are fonduri, iar oamenii, neștiind de cel din interior, stau la cozi de câte 5 persoane afară, ca să afle că nu mai sunt bani…

  4. crinutza 27 iulie 2011 la 11:27 - Raspunde

    Ai nevoie neaparat de card de la BRD sau e ok si daca iti faci unul la alta banca?

    Eu m-am enervat odata rau de tot pe niste tanti de la Raiffeisen si a doua zi m-am dus la ei sa imi inchid toate conturile si sa-mi lichidez cardul. Cand aud de chestii de-astea le cam pica fata si m-au luat cu tot soiu de scuze si sa le zic ce ma supara, etc etc.

  5. Molnar Bianca-Andreea 27 iulie 2011 la 11:29 - Raspunde

    Eu nu am avut probleme cu cei de la BRD..
    Doar atunci cand mi-au dat din bancomat o bancnota de 10 lei rupta si nu au vrut sa mi-o schimbe.

    • Mihai Todor 27 iulie 2011 la 16:27 - Raspunde

      Ce tare… Si eu am patit fix la fel cand am scos bani din bancomatul lor de kkt (dupa cum am zis mai sus). Totusi, nu mi-a comentat aia de la tejghea cand i-am plasat bancnota, desi s-a uitat cam stramb la mine. Cred ca o sa apelez la alta banca data urmatoare, ca nu prea mi-au placut serviciile lor.

    • Robin Molnar 27 iulie 2011 la 23:01 - Raspunde

      Da, de mi-au schimbat-o cei de la BT.

  6. ciresica 27 iulie 2011 la 11:51 - Raspunde

    Eu le-as fi zis ceva de dulce. Faceam scandal pana venea un superior …sau in cel mai rau caz ma dadeau afara si veneam cu televiziunea :))

    • Robin Molnar 27 iulie 2011 la 23:01 - Raspunde

      N-ai cu cine la ore de-astea.

      • ciresica 27 iulie 2011 la 23:02 - Raspunde

        nu conteaza. trebuie sa existe un nenea/o tanti pe acolo care sa ii dea una dupa ceafa tipei.

        • Robin Molnar 27 iulie 2011 la 23:06 - Raspunde

          Da, păi urmează să fac o reclamație scrisă direct la sediul BRD din Cluj.

  7. Daniela 27 iulie 2011 la 13:51 - Raspunde

    Ce bine ca nu am nici o treaba cu ei, nici un card nimic. Ma bucura asta! Un singur card am si este de la ing.

  8. Denisa 28 iulie 2011 la 02:40 - Raspunde

    Dacă ai numărul de telefon cât de cât “la vedere” (eu nu îl am, dar fiind client BRD, îl au ei în baza de date), în zilele următoare te va suna o tanti cu vocea dulce şi-ţi va spune că îi pare rău, că-şi cere scuze, bla bla.
    Şi data viitoare când vei fi tratat naşpa, se va întâmpla acelaşi lucru. Şi tot aşa. BRD monitorizează ce se spune despre ei pe bloguri/social media, dar nu rezolvă nimic. ‘Geaba mă suni şi-ţi ceri scuze, mai bine suni la agenţia cu probleme – culmea, şi eu tot acolo am păţit chestii! – şi le dai un bobârnac angajaţilor.

    • Robin Molnar 28 iulie 2011 la 12:21 - Raspunde

      Da, cei de la BRD îl au, că le-am fost client. Și degeaba or să mă sune, că răul deja a fost făcut.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.