Dezgustat de BRD

Am pățit o fază nasoală rău la agenția Kaufland din Hunedoara (Str. Avram Iancu nr. 9A).

Intrăm în agenția cu pricina pe la ora 17, iar doamna de la ghișeu, Dulamă C., vorbea la telefon varii chestiuni personale. Să zicem, că nu s-a întins la povești și nu ne-a făcut să așteptăm decât vreo cinci minute.

După care îl servește pe domnul din fața mea în mod ilegal, că nu avea buletinul corespunzător tranzacției (se poate verifica în înregistrările băncii). După care vine rândul meu:

– Bună ziua, aș dori să fac o alimentare de card, dar nu am contul, ci doar CNP-ul.

– Sigur, buletinul.

– [Îi înmânez doamnei CI și cardul BT MasterCard] CNP-ul este…

– Suma?

– XXX

[Tastează pe acolo, alea.]

– Banii?

– Păi de aceea v-am înmânat cardul.

– Este card de Banca Transilvania.

– Da.

[Dă să-l bage să-i citească cipul.]

– Este fără cip.

– Magnetic n-are.

[Perplex, mă uit la POS și văd că are pe el un semn vopsit și fanta pentru banda magnetică.]

– Păi cum n-are?

[Zeflemitor:] – Oricum, nu puteți plăti cu cardul BT la BRD.

– De ce? Doar același comision îl plătesc și la ATM când ridic și la Dvs. când vă plătesc cu cardul.

[Obraznic și sictirit:] – Nu se poate. Ieșiți afară și aduceți-mi bani.

Ies afară din agenție, merg 105 metri până la ATM-ul BRD Groupe Societe Generale, scot banii și intru înapoi în agenție. O babă era servită la ghișeu, aștept, îmi vine din nou rîndul:

– CNP-ul?

– XYZ

– Buletinul?

– …

[Plătesc.]

– Asta este tot?

– Da.

– O condică de sugestii și reclamații aveți?

– Nu.

– Nu aveți?

– [Vorbindu-mi pe un ton umilitor de parcă eram ultimul cerșetor dintr-o gară de rahat!] Nu. Dar uitați-vă pe acolo (arătând spre dreapta mea, unde era numărul OPC și alte infirmații utile în alte situații).

Dragă BRD Groupe Societe Generale,

În puii mei, dă-vă-n spume:

  • Când mi-am făcut un card Visa la voi, la cea mai pocnitoare de agenție de pe vremea aia, mi s-a acceptat plata tuturor cheltuielilor aferente (cont, depunere, card, draci) cu un card BT. Deci da.
  • Când mă duc să depun bani la sediul BRD din Cluj, fac plata cu cardul, doar la naiba, sunt într-un sediu de bancă! Mi se rupe de comisionul pe care-l plătesc. Deci da.
  • Nu mă tot luați cu dume că e card BT și alea. Cardul meu este MasterCard. BRD procesează carduri MasterCard. Deci iemu.
  • Adică al meu card BT merge la ATM dar nu merge la POS? Iemu, mă, iemu. Asta să i-o ziceți lui Calul lu’ Făt Frumos, nu muie mie.

Cu alte cuvinte, vreau să știu de ce am fost prost tratat în agenția sus menționată și pe ce criteriu mi se refuză plata cu cardul la un ghișeu cu POS! Păi dă-o-n spuma mea, cardul meu merge oriunde pe glob numai la agenția sus menționată nu?

Asta ca să nu mai spun de atitudinea de complet sictir și de umilința la care am fost supus de stimabila funcționară!

Și nu, nu accept să fiu tratat cu fundul pe banii mei. Nu accept!

21 Comentarii

  1. ex-silentio 26 iulie 2011 la 23:15 - Raspunde

    Sună și fă reclamație (au numărul pe site). Cred că peste tot îs la fel ăștia de la BRD, eu mi-am făcut un obicei din a mă certa cu ei. Voiam să scriu și eu aici ce-am pățit cu ei, dar mă abțin că mă enervez numai când mă gândesc 🙂

  2. Dusmanul 27 iulie 2011 la 01:20 - Raspunde

    Ce cauti domne la BRD? Nu mai esti prietenu` meu de acuma :))

    • Robin Molnar 27 iulie 2011 la 10:03 - Raspunde

      Da, te înțeleg. Și eu mă urăsc atunci când lucrezi cu ei. Dar n-am ce-i face, tata are card la ei.

  3. Mihai Todor 27 iulie 2011 la 03:24 - Raspunde

    Și eu m-am pomenit că nu pot folosi un Mastercard de la RBS în BRD-ul din Carrefour Orhideea. N-am mai stat să întreb de ce, cum, de altfel, nu am mai întrebat de ce sediul lor liliputan (de dimensiunile unei garsoniere) posedă două bancomate, dintre care doar cel din interior are fonduri, iar oamenii, neștiind de cel din interior, stau la cozi de câte 5 persoane afară, ca să afle că nu mai sunt bani…

  4. crinutza 27 iulie 2011 la 11:27 - Raspunde

    Ai nevoie neaparat de card de la BRD sau e ok si daca iti faci unul la alta banca?

    Eu m-am enervat odata rau de tot pe niste tanti de la Raiffeisen si a doua zi m-am dus la ei sa imi inchid toate conturile si sa-mi lichidez cardul. Cand aud de chestii de-astea le cam pica fata si m-au luat cu tot soiu de scuze si sa le zic ce ma supara, etc etc.

  5. Molnar Bianca-Andreea 27 iulie 2011 la 11:29 - Raspunde

    Eu nu am avut probleme cu cei de la BRD..
    Doar atunci cand mi-au dat din bancomat o bancnota de 10 lei rupta si nu au vrut sa mi-o schimbe.

    • Mihai Todor 27 iulie 2011 la 16:27 - Raspunde

      Ce tare… Si eu am patit fix la fel cand am scos bani din bancomatul lor de kkt (dupa cum am zis mai sus). Totusi, nu mi-a comentat aia de la tejghea cand i-am plasat bancnota, desi s-a uitat cam stramb la mine. Cred ca o sa apelez la alta banca data urmatoare, ca nu prea mi-au placut serviciile lor.

    • Robin Molnar 27 iulie 2011 la 23:01 - Raspunde

      Da, de mi-au schimbat-o cei de la BT.

  6. ciresica 27 iulie 2011 la 11:51 - Raspunde

    Eu le-as fi zis ceva de dulce. Faceam scandal pana venea un superior …sau in cel mai rau caz ma dadeau afara si veneam cu televiziunea :))

    • Robin Molnar 27 iulie 2011 la 23:01 - Raspunde

      N-ai cu cine la ore de-astea.

      • ciresica 27 iulie 2011 la 23:02 - Raspunde

        nu conteaza. trebuie sa existe un nenea/o tanti pe acolo care sa ii dea una dupa ceafa tipei.

        • Robin Molnar 27 iulie 2011 la 23:06 - Raspunde

          Da, păi urmează să fac o reclamație scrisă direct la sediul BRD din Cluj.

  7. Daniela 27 iulie 2011 la 13:51 - Raspunde

    Ce bine ca nu am nici o treaba cu ei, nici un card nimic. Ma bucura asta! Un singur card am si este de la ing.

  8. Denisa 28 iulie 2011 la 02:40 - Raspunde

    Dacă ai numărul de telefon cât de cât „la vedere” (eu nu îl am, dar fiind client BRD, îl au ei în baza de date), în zilele următoare te va suna o tanti cu vocea dulce şi-ţi va spune că îi pare rău, că-şi cere scuze, bla bla.
    Şi data viitoare când vei fi tratat naşpa, se va întâmpla acelaşi lucru. Şi tot aşa. BRD monitorizează ce se spune despre ei pe bloguri/social media, dar nu rezolvă nimic. ‘Geaba mă suni şi-ţi ceri scuze, mai bine suni la agenţia cu probleme – culmea, şi eu tot acolo am păţit chestii! – şi le dai un bobârnac angajaţilor.

    • Robin Molnar 28 iulie 2011 la 12:21 - Raspunde

      Da, cei de la BRD îl au, că le-am fost client. Și degeaba or să mă sune, că răul deja a fost făcut.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.