Nu răspund la SMS fiindcă-s de la RDS

Guest post (semi) de Mihai Todor. Cu un limbaj excesiv mai decent decât impune situația cu pricina, respectiv un pic de batjocură plătită la RDS. Așadar:

M-am mutat anul trecut intr-o garsoniera la Iancului care avea deja abonament la internet pe numele fostei chiriase, care s-a mutat in strainezia. Desi, pana acum, am platit vreo 25 de lei lunar degeaba, ca nu ma uit la TV, nu m-am putut plange de serviciile lor, pana in momentul in care, luna trecuta, am vrut si eu un stick de internet mobil.

M-am deplasat pana la sucursala de peste drum unde am dat de o tanti care mi-a taiat scurt macaroana: “NU AVEM STICKURI! Veniti alta data.” Am facut indiscretia de a o intreba daca pot primi stick-ul in conditiile in care nu eu sunt proprietarul abonamentului. Evident, raspunsul a fost: NU. Aveti nevoie de procura de la notariat si bla bla bla…

M-am infuriat si m-am dus acasa ca sa incerc o abordare mai intelectuala, stiind ca este un nene de treaba care raspunde la adresa bucuresti[tralalala]rdslink.ro. I-am scris lu’ respectivu’ un mail politicos, explicandu-i situatia si raspunsul a venit a 2-a zi, cum ca e suficient sa ma prezint la sediul lor cu buletinul, contractul de inchiriere si contractul original de la RDS plus numarul de inregistrare XXXXX si se rezolva. Aha, deci se poate!

Din lipsa de timp, am ajuns abia azi si acum incepe distractia. Intru in sediu si vad o coada de vreo 10 persoane la unul din ghisee, restul fiind goale. Venise un lot de stick-uri si cred ca s-a auzit in tot cartierul: BA, AU PRIMIT STICK-URI!. O tanti de la unul din ghiseele libere imi zice ca nu crede ca se poate efectua transferul proprietarului fara sa fie proprietarul prezent, dar ma indruma catre coada cea mare. In fata mea era o babuta care vroia un stick pentru fiica ei. A refuzat sa ii dea, pe motiv ca, vezi doamne, tre’ sa vina proprietara personal, chiar daca locuiesc in aceeasi casa.

Ajung si eu la ghiseul respectiv, unde ma intampina un tip plictisit. Ii explic ce doresc. Imi zice ca nu se poate. Ii dau numarul de inregistrare. Butoneaza putin la PC, apoi da un telefon si concluzioneaza: ok, se poate, dar nu va putem oferi stick-ul decat dupa o luna, ca atat dureaza sa fie transferat abonamentul pe numele dvs.

Apoi il rog sa imi scoata TV-ul si telefonul fix din abonament, dupa ce il transfera. Nu se poate, pentru ca trebuie sa astept minim un an ca sa efectuez modificari la abonament dupa ce il transfer pe numele meu…

Il rog totusi sa efectueze transferul titularului. Imi spune ca trebuie sa platesc factura pe luna mai. O platisem aseara prin internet banking. Big mistake. Nu poate face nimic pentru mine pana nu i se confirma plata. Daca nu se confirma pana maine, ghinionul meu… Trebuie sa astept pana luna urmatoare.

Sunt curios, cam care sunt sansele ca maine sa imi spuna ca, de fapt, azi era ultima zi a lunii in care puteam efectua transferul titularului? De altfel, ma astept ca azi sa fi avut o sansa unica de a obtine acel stick, pentru ca luna urmatoare sunt aproape convins ca voi primi iar replica cea faimoasa: “NU AVEM STICKURI! Veniti alta data.”

5 Comentarii

  1. ocsike 05 mai 2011 la 19:20 - Raspunde

    Poi nu degeaba ii spune erdesh si or aparut bancuri cu el de cand internetu merea pe modem la 56 kile.

  2. TNH 05 mai 2011 la 19:30 - Raspunde

    Așa sunt ei, mai cretini. Săptămâna trecută, într-o seară, mă plimbam pe youtube. Și dintr-o dată îmi crapă tot ce aveam deschis în toate taburile din Chrome și apare mesaj de eroare, că cică serverul nu poate fi găsit. Am încercat să intru pe net cu Opera și cu IE8, dar rezultatul era la fel. Dimineața la fel. Îi sun și ei primul lucru mă întreabă dacă am router. La care eu le spun că nu (de fapt aveam, dar știam că în cazul unui răspuns afirmativ mi-ar fi dat cu flit sub pretextul că nu e de la ei, e de la router). Și pentru că am zis că nu am router, mi-au înregistrat reclamația că nu am net.
    După ceva timp, îl sun zmeul zmeilor să-i cer ajutor, iar acesta îmi spune să scot cablul de alimentare din router și apoi să-l pun la loc, că ăia de la RDS au obiceiul să f*tă setări. Și apoi a mers.

    Povestea asta cu stickurile de la RDS e ca aceea a Digipass-urilor de la ING, după un an și ceva am primit și eu unul.

    • Robin Molnar 06 mai 2011 la 09:09 - Raspunde

      Oh, da, păi dacă e vorba despre dispozitive fantomă, ce ziceți de token-ul meu de la BCR pe care l-am văzut în ziua când am mers să-mi închid contul? =))

    • Mihai Todor 07 mai 2011 la 22:01 - Raspunde

      Mda, iar o fi fumat ceva gigelu’ ăla care se le administrează BGP-ul

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.