O reclamă analfabetă de la Romtelecom

Nu știu ce talent abstract au cei de la serviciul de marketing din cardul Romtelecom, dar au comis-o cam grav. Adică, pe același panou au zbârcit-o de două ori. Prima dată cu sfatul lor cel tâmpit. No, dar acum chiar au comis-o la modul grav. Priviți hal de reclamă analfabetă:

Cum era sloganul lor? "Unim oamenii prin cuvinte"? Pe bune? Cred că mai sincer era dacă spuneau că unesc curcile prin semințe. Pentru că "neoie" și "rstaurant" nu sunt cuvinte din Dex (m-am uitat, să mor de nu). Evident, reclama asta a costat câteva zeci de mii de euro. De banii ăia le făceam o odă de Iliada și Odiseea păreau a fi scrise pe hârtie igienică, la beție.

10 Comentarii

  1. Mihai Todor 24 iunie 2010 la 00:06 - Raspunde

    Ori sunt ăștia prea inteligenți pentru mine, ori au realizat reclama asta în timp ce au tras o beție d\’aia cruntă… Zău dacă mă prind cum poți greși 2 cuvinte din 6 (ok, 13 cuvinte, nu fii cârcotaș) pe un panou publicitar… Iar dacă e vorba de o poantă, e prea subtilă pentru mine…

  2. Noni 24 iunie 2010 la 00:21 - Raspunde

    Poate o fi intentionat sau asa o sa zica ei printr-un comunicat de presa. Sia cum pe bune chiar asa arata reclama sau e facut in paint?

    • Robin Molnar 24 iunie 2010 la 08:10 - Raspunde

      =D În afară de faptul că am subliniat cu roșu greșelile de scriere, nu i-am făcut nimic la imagine, ca s-o denaturez sau ceva. =D

  3. ciresica 24 iunie 2010 la 08:58 - Raspunde

    Pai nu cred ca este vorba de ala de la marketing, ci pur si simplu de cei de la tipografie, care au mai gresit.
    P.s: vezi ca eu lucrez la Romtelecom :gah:

    • Robin Molnar 24 iunie 2010 la 23:47 - Raspunde

      =D Lucrezi la Romtelecom? Pfuai, ar trebui să-mi dați o cină copioasă la câtă reclamă pozitivă v-am făcut cu serviciile de internet! =D

  4. kia 24 iunie 2010 la 23:48 - Raspunde

    Mno, din cate vad eu e intentionat :)) [url=http://bit.ly/9PLwMs]http://bit.ly/9PLwMs[/url] – si le-a iesit bine de tot, daca e pe peste tot… ca nu e primul blog pe care o vad.

    • Robin Molnar 24 iunie 2010 la 23:48 - Raspunde

      =D Păi no, până și eu am pus botul, de foame. =D

  5. ciresica 18 iulie 2010 la 18:14 - Raspunde

    sa stii ca m-am interesat la superiori care este faza cu reclama. Cica ar fi o strategie de marketing…nu am inteles exact care e faza, dar se pare ca greselile sunt voite.

    • Robin Molnar 19 iulie 2010 la 19:58 - Raspunde

      =D Da, tind să fiu de acord cu tine. În afișul cu numărul unui avocat de divorțuri este mai clar. =D

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.