5 Comentarii

  1. TNH 18 august 2011 la 21:29 - Raspunde

    Daca faci reclame normale unor produse care ar trebui să se vândă în urma unui impuls de moment, o să constați că ai făcut reclama degeaba.
    Nu știu dacă ai observat, dar gama Orbit e foarte dinamică, mereu apar chestii noi sub umbrela ei. Tu crezi că lumea ar mai cumpăra toate noutățile lor dacă le-ar face reclame normale?

    Asta-i una. A doua ar fi că scopul unei reclame este să scoată în evidență produsul, nu să informeze publicul, așa cum se făcea acum 50 de ani, deci nu prea ar avea rost o reclamă “normală”.

    Bine, reclamele impulsive nu prind la toată lumea, dar targetul lor sunt oamenii impulsivi, nu oamenii ancorați în realitate.

    • Robin Molnar 20 august 2011 la 21:24 - Raspunde

      Într-adevăr, nu m-am gândit la asta, în felul acesta. Îmi dau seama că ai dreptate.

  2. joita lucian 19 august 2011 la 16:25 - Raspunde

    Poate ca pentru ca cele banale nu au efect….sau nu stiu tre sa scoti ceva haios care sa devina “trend” sa ai succes mai mare in marketing….banuiescc ca au si reclamele astea spilu lor….nu le fac ei de nebuni asa….desi ti impartasesc …cu totu parerea ca sunt cam de …….sunt un domn!

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.