Plata la garanția Okazii
Dintr-un mesaj real trimis la cei de la Okazii:
Încerc să înțeleg cum funcționează plata ramburs la garanția Okazii și nu cred că reușesc.
Dacă vineri produsul a fost livrat de curier, iar banii n-au intrat nici până azi (marți, nr.), cum se numără zilele?
Înțeleg că banii intră în cont în ziua următoare încasării banilor de la curier, ceea ce nu e chiar corect (dacă curierul e neserios sau are o problemă medicală și întârzie trei zile?). Ce nu înțeleg este de ce curierul Cargus n-a făcut diligențele astfel încât banii să plece de la Cargus tot vineri, în ziua încasării, să ajungă la voi luni și, la mine, luni sau marți.
Protocolul pe care îl aveți cu ei (fiindcă aici este problema, n.r.), ca ei să facă transferul de bani spre voi în ziua următoare livrării, este foarte frustrant.
Să vă explic de ce. Joi am primit comanda, iar aceasta a fost livrată vineri și confirmată tot vineri, atât de curier cât și de client. Vi se pare OK ca eu să primesc banii miercuri sau joi? Adică toate părțile implicate își primesc urgent partea*, mai puțin eu.
Înțelegeți acest aspect?
* La vânzare, Okazii.ro își trage comision. Ultimul a fost de 8 euro, trași pe loc. La livrare, Cargus își primește banii de transport în avans, douăzeci și cinci de lei. Cel care cumpără produsul îl primește a doua zi după efectuarea comenzii. Numai fraierul care vinde stă și-și așteaptă banii cu zilele…




nu mai folosi okazii…nu se merita.
Am înțeles. 🙂 Nu știam ce altceva să folosesc.