Șamponul dăunează grav sănătății mintale!

Mă rog, la anumite copywriterițe care lucrează la nu știu ce agenție de publicitate ce se ocupă de reclamele la șamponul Head & Shoulders. Astăzi cred că a fost ceva campionat de difuzat reclame tâmpite.

  1. Prima reclamă tâmpită era cam așa: la o cununie, mirele este legat la ochi și obligat să-și recunoască mireasa, după păr! Ce tâmpenie! Cărui bărbat îi mai arde ca-n ziua nunții să facă de-astea. Sau cărei mirese? Cred că numai uneia care vrea divorț de urgență, sincer.
  2. A doua reclamă tâmpită era cam așa: bunăciunea știa că are doar trei secunde să-l impresioneze pe necunoscut. Și-l impresionează. Ei bine, așa iau naștere violurile.

Oare ce harfe în cap au duduile de inventează asta?

2 Comentarii

  1. Mihai Todor 13 august 2011 la 16:20 - Raspunde

    „are doar trei secunde să-l impresioneze pe necunoscut” – Flutură de 3 ori din genele false? =))

    • Robin Molnar 13 august 2011 la 16:54 - Raspunde

      Își mișcă capul oleacă ca o capră, ca să zic așa.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.