Ţopârlan

Şoferul din imagine este un ţopârlan get-beget, pentru că statul îi permite. Culmea culmilor culmilor protecţiei cetăţeanului este că această poză a fost făcută la intersecţia de lângă poliţie, unde îşi are sediul şi infama (mă întreb ca prostul: de ce?) poliţie rutieră. Care veghează la respectarea legii, pe banii noştri. Din păcate pentru noi ploua afară iar ei, poliţiştii, nu au echipament de protecţie, săracii… Uitaţi aici hal de parcare.

Pe chestia asta am avut şi o revelaţie.

4 Comentarii

  1. Anonim 26 noiembrie 2008 la 05:31 - Raspunde

    Ce sa\’i faci … asa e de cand tot ciobanul si saracul isi permite sa aduca masini de acum 30 de ani cu care sa mearga/parcheze/faca ce vrea. S-a umplut orasul de rable, toti vai de mama lor si-au luat cate una, desi mare parte din ei nu au auzit de civilizatie si bun simt rutier. Era rau si inainte, acum din pacate e de 10x mai rau. Facem partid si una din primele chestii de care ne ocupam pe langa restul, este cea referitoare la importul de masini SH, care va permite importarea oricarui tip de masina si cu orice vechime, atata vreme cat la toate masinile sub 7 ani, ptr inmatriculare esti obligat sa iti schimbi complet (si nu partial) intr-un centru omologat RAR si strict supravegheat, urmatoarele componente:

    – tot ce inseamna consumabil (filtre, lichid de frana, lichid de racire, bujii, cauciucuri de sezon si tot ceea ce se impune)
    – tot ce insemana element de suspensie si directie (pivoti, bielete, bucsi, brate etc. etc.)
    – sistemul de franare (pompa, conducte, etrieri/tamburi, discuri, placute).
    – sistem de lumini (faruri/stopuri, instalatie electrica de alimentare)
    – catalizatorul + sonda lambda, masinile non-euro sunt obligate sa isi monteze sisteme antipoluare.
    – aspectul masinii trebuie sa fie unul impecabil, caroseria sa nu prezinte urme de lovire/rugina sau vopsea cu aspect decojit!

    Ptr inmatriculare te prezinti cu:

    – masina care trebuie sa treaca toate testele de siguranta, confort si poluare si in care vor fi verificate toate elementele descrise mai sus.
    – un dosar in care sa atasezi toate facturile in original care sa faca dovada ca ai schimbat toate componentele cu unele noi.
    – avizul centrului RAR care sa dovedeasca autenticitatea faptului ca ai facut schimbul de piese conform cu cerintele.

    Iti garantez acum si aici, ca pozele ca si cea de mai sus vor fi din ce in ce mai rare, drumurile mai sigure si mai curate si in felul asta am gasit si solutia ptr incurajarea productiei interne de masini, ptr ca nici unul din flamanzii aia care au dat 500EU pe un beemveu ca ala din poza, nu o sa mai aiba el inca minim 2000EU, ca sa plateasca tot cele necesare.

    Am zis.

    • Robin Molnar 26 noiembrie 2008 la 07:10 - Raspunde

      😆 Ai zis. 😆 Io n zic să nu-şi ia. Să-şi ia, dar să le parcheze cum se cade. :woohoo:

  2. ice4you 26 noiembrie 2008 la 07:48 - Raspunde

    Nu el va parca, ptr ca NU are cultura si educatie rutiera, ptr ca il doare la banana ca el are beemveu.

    Modificam si legea rutiera in regim de urgenta, o masina parcata in acest fel se ridica fara drept de apel, amenda pentru recuperarea ei porneste de la 300EU in sus + penalizarile cu fiecare zi de intarziere. Daca tip de 7 zile nu se revendica aceea masina, se considera abandonata si se duce la cel mai apropiat centru REMAT.

    Am zis.

    • Robin Molnar 26 noiembrie 2008 la 07:55 - Raspunde

      😀 😀 Atunci chiar că s-ar parca mai cum se cuvine. 😀

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.