Noi, dealtfel, nu ne-am iubit niciodată, iar asta se vede

Românii nu iubesc ardelenii, nu iubesc oltenii, nu iubesc moldovenii, nu iubesc ungurii (ceea ce cumva e logic, că nu se iubesc între ei, darămite… ), nu iubesc țiganii, nu iubesc tătarii și nici restul minorităților, iar asta se vede.

Slujbele din biserică pun accentul pe corijarea individului, iar nu a societății, pun accentul pe păcat, iar nu pe căință, tot așa cum pușcăriile pun accentul pe pedeapsă, iar nu pe îndreptare.

Din acest punct de vedere, suntem întemnițați cu toții într-o pușcărie cu ziduri de ură, pline de icoane poleite cu aurul fățărniciei.

Iubește-ți aproapele a fost schimonosit și răstignit pe crucea intoleranței adevărului absolut al ortodoxiei, și a devenit: iubește-ți aproapele, dar urăște-i defectele. Iubește-ți aproapele, dar urăște-i păcatele. Iubește-ți aproapele și-l îndreaptă cu forța.

Nu poți trece, prin mijloace raționale, de ura credincioșilor față de homosexuali. Încerci să le explici că Statul nu reglementează Cultul, că nu ai de ce să bagi ceva în Constituție, decât ca materie civilă, iar nu bisericească, dar nu se aude.

Unii oameni, cumva, s-au strâns în jurul bisericilor ca să-și apere credința de homosexualii care ar vrea să se căsătorească și în biserică, repet, treabă care n-are de-a face cu constituția. Astfel, s-a format o gloată care apără cetatea ortodoxiei, și-i expulzează din aceasta pe diferiți.

Deși, în biblie zice așa:

14 Dacă* nu vă va primi cineva, nici nu va asculta cuvintele voastre, să ieşiţi din casa sau din cetatea aceea şi să scuturaţi** praful de pe picioarele voastre. (* Marc 6:11; Luca 9:5; Luca 10:10; Luca 10:11; ** Neem 5:13; Fapte 13:51; Fapte 18:6;)
15 Adevărat vă spun că, în ziua judecăţii, va fi mai* uşor pentru ţinutul Sodomei şi Gomorei, decât pentru cetatea aceea.

Dacă, păcătoși fiind, dar creștini în suflet, cu frică și smerenie față de dumnezeu, biserica mea nu vă va primi în casa sa, ori nu vă va asculta rugile, să ieșiți din biserică și să ștergeți orice urmă a trecerii voastre pe acolo.

Adevărat vă spun vouă că în ziua judecății, va fi mai ușor pentru Sodoma și Gmora, decât pentru biserica ce își alungă fii diferiți.

Sunt ateu. Sunt sigur că dumnezeu nu există. Dar am citit biblia, și nu doar o dată. Iar ceea ce propovăduiește biserica nu este nicidecum parte din filozofia pozitivă a creștinătății, din contră.

Revenind, România merge într-o direcție profund greșită și aș vrea să-i întreb pe dreptmergătorii adevărului absolut ce vor răspunde când, înălțându-se la ceruri conform credinței lor, vor fi întrebați dacă-și vor fi iubit aproapele.

Oamenii nu se iubesc între ei și nu se respectă, iar asta se vede prin salariile mici pe care oamenii le primesc, prin munca în lehamite pe care o prestează, prin calitatea serviciilor și bunurilor, prin tot ce realizăm colectiv, prin ceea ce suntem ca degenerație.

România a progresat prin ură, dacă prin progres înțelegem bolșevism, ceaușism, neocomunism iliescian, băsism și pesedism de Teleorman. Înainte uram moșierii, apoi intelectualii, apoi muncitorii mai avuți, apoi străinii, apoi oamenii cu diverse expresii politice, trecem pe rând pe la homosexuali și atei, și apoi…

România și-a ucis pe rând bogații, apoi elitele, apoi pe oamenii cu divergente expresii politice, apoi pe gospodarii care s-au opus colectivizării, apoi ia afundat în sărăcie pe oamenii cu meserii liberale: pantofari, pictori, artiști, acum le înnăbușe drepturile civile ale unor minorități lipsite de apărare, până când cei sacrificați vor fi, precum istoria ne-a arătat în toate cazurile, restul. Adică majoritatea.

Este și o veste bună, în toată decăderea asta în care ne găsim, și anume că vor veni și vremuri mai oneste, mai iubitoare de oameni, în care vom privi în urmă cu rușine. În afară, desigur, de BOR. Că ei n-au nici rușine, nici dumnezeu. Bașca, îndrăznesc să mă bat cu cărămida-n piept și să spun că BOR are în ea mai puțin dumnezeu decât acest ateu.

Căci este de rușine să nu iubești oamenii.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.