28 Comentarii

  1. Magicianul 02 februarie 2012 la 09:30 - Raspunde

    Te inseli amarnic domnule. Si nu sunt un frustrat.
    1. Relevanta cautarilor scade de la zi la zi la orice nu e “text”. Referate, fise tehnice, publicatii e ok. Dar sa cumperi ceva ba… Motivul? SEO si ideea de a lua efectiv textul de un bot fara verificari umane. Cautarea organica sucks! Algoritmul pierde, au adus +1 din cauza validarii site-urilor utile sa-si faca curat in bd.

    2. Daca maine apare ceva, supercatalog de afaceri si produse pt vanzare exclusiv se muta 90% din cei ce fac reclame si in maxim 6 luni gigantul se sufoca fara bani.

    3. Cati vanzatori are si cati programatori? Aici e ideea supravietuirii. Se bazeaza prea mult pe Adwords in acest moment. A intuit si s-a bagat pe Android. Daca nu isi gaseste inca minim 2 surse de bani la minim 25% din Adwords iti garantez ca PICA!!!

    Iar la cautare organica fii mai deschis. Cauta ceva si vezi pe prima pagina cat continut irelevant este. Cauti sa cumperi gasesti pareri si nu preturi. Cauti pareri si gasesti reclame. Plus, argumentul VIITORULUI:

    UN MOTOR DE CAUTARE DIN VIITOR TREBUIE SA RASPUNDA LA INTREBARI UMANE!!!! (Cum, ce, cat… Nu la keywords …;)

    • Claudiu 05 februarie 2012 la 03:30 - Raspunde

      @magicianul
      Ai facut vreun search in bing, yahoo, etc? Hai sa vorbim dupa aia de relevanta cautarilor organice.
      Sa stii, nu e sanatos sa te pozitionezi impotriva curentului doar pentru a parea interesant.

    • Robin Molnar 06 februarie 2012 la 08:14 - Raspunde

      Nu știu dacă să fiu, sau nu, de acord. În general, în acesta domeniu, se poate argumenta oricum.

  2. Danyzus 02 februarie 2012 la 17:53 - Raspunde

    Google nu inseamna doar un motor de cautare. Dar momentan este cel mai bun si va ramane asa mult timp de acum inainte. Poate chiar ei vor inventa noul super-motor de cautare al viitorului.

    • Robin Molnar 06 februarie 2012 la 08:19 - Raspunde

      Nu cred că ei vor inventa noul super-mega motor.

  3. Larisa 02 februarie 2012 la 19:34 - Raspunde

    Google actual si Google Plus cu search influentat de comuntate o sa fie cel mai bun “cautator” zic eu.

  4. Irimia Constantin 02 februarie 2012 la 23:06 - Raspunde

    In Franta tocmai ce a fost amendat cu 500.000 de euro cica :)) Pentru ca ofera harti gratuite, deci concurenta neloiala :))

    • Mihai Todor 04 februarie 2012 la 03:51 - Raspunde

      Google discută în miliarde de euro. Suma menționată de tine sunt bani de scobitori din punctul lor de vedere și probabil preferă să achite asemenea “amenzi” decât să își schimbe modul de operare 😉

    • Robin Molnar 06 februarie 2012 la 08:27 - Raspunde

      Am un articol featured pe chestia asta, azi.

  5. Magicianul 03 februarie 2012 la 08:38 - Raspunde

    Strategie f proasta sa dai lucruri moka. Altii cer bani grei pt ele (michelin route, gps etc.). O solutie de compromis ar fi gasit daca nu eeau grandomani. Or sa pateasca precum Microsoft cu Iexplorer 😉
    Google va pica din pozitia de lider pana in 2015 iunie. Dau 3000€ lui robintel daca nu va fi asa !! Si e juramant =))

  6. Eugeniu 03 februarie 2012 la 16:21 - Raspunde

    Nu toti ii simpatizeaza…si nu e tocmai ura.Noua generatie e diferita mai degraba navigheaza pe facebook sau cauta faze tari decit sa caute ceva folositor pe google.Desi mai intra si ei dupa un referat 🙂

    • Robin Molnar 07 februarie 2012 la 08:25 - Raspunde

      Ok, dar nu doar tânăra generație folosește Google.

  7. ex-silentio 03 februarie 2012 la 21:53 - Raspunde

    Eu folosesc google maps, google docs, google reader, google notebook, blogger, google translate, picasa, google music. În curând va trebui să mai cumpăr spațiu, pentru că s-a terminat. Îmi pare rău pentru google notebook, că am fost nevoit să trec la evernote, și nu prea-mi place. De ce să caut alte servicii, când le am pe toate astea la îndemână?
    Și dacă pică din poziția de lider … cine-i va lua locul? Facebook? :)))

    • Robin Molnar 06 februarie 2012 la 08:42 - Raspunde

      NU le folosesc chiar pe toate, dar da, folosesc din ele.

  8. Robert 04 februarie 2012 la 08:42 - Raspunde

    Eu as zice ca exista si multa invidie cand urasti un brand precum Google, a fost si va ramane cel mai bun instrument de reusita in orice domeniu de activitate. Trecerea de la piata fizica la cea online nu o poti face decat prin intermediul Google. Restul sunt fabulatii…

  9. TNH 05 februarie 2012 la 09:49 - Raspunde

    Am Bing setat ca homepage și îl folosesc când caut ceva ce nu toată lumea caută. Partea proastă e că atunci când caut ceva ce toată lumea știe (slang-uri, de ce e apa lichidă, alte întrebări de copii proști), Bing nu afișează răspunsurile pe care le caut. Probabil că or fi ele relevante, dar nu pentru mine. Așa că Google n-o să moară atât de ușor, nu-i mai cântați prohodul.

    Exercițiu practic: căutați cu Bing și Google “what temperature destroys enzymes in raw milk” și vedeți că primele 3 rezultate de pe Bing spun care e temperatura la care începe pasteurizarea (deși eu am întrebat altceva), iar al 2-lea și al 3-lea de pe Google răspund exact la căutarea mea.

  10. Magicianul 05 februarie 2012 la 10:54 - Raspunde

    @claudiu Am facultate de informatica la stat, studii in Franta si dezvolt aplicatii web (nu doar simple site-uri) din 2001. Asta ca sa intelegi ca stiu ce vorbesc.
    Iar acum sincer, tu ar trebui sa stii cel mai bine CAT DE NORMAL ESTE SA FACI UN SITE OPTIMIZAT SEO SI EL SA APARA PE PRIMA PAGINA DATORITA NU CONTINUTULUI CI APTITUDINILOR TALE DE REALIZATOR DE SITE-uri!!!
    Despre asta vorbesc!
    1. Nu raspunde cum trebuie intrebarilor umane! Cu toate ca ar putea. Daca era Steve Jobs la Google 1000% acum era un algoritm bazat pe inteligenta artificiala si care invata din intrebari.
    2. SEO nu este normal orice ai spune. E ca si cum ar fi o ierarhie de posturi intr-o companie unde jobul superior se castiga prin munca si tu dai shpaga sa ajungi in fata!
    3. Ideea de a amesteca diversitatea de informatii fara o clasificare macar, nu zic de o validare este TOTAL GRESITA. Pana si legile fizicii sunt multe si nu pot fi inglobate in una singura atotcuprinzatoare. Einstein nu a reusit si nimeni nu va reusi pentru ca este imposibil!

    Alta data pustiulica abtine-te tu ca sa nu pari necunoscator!

    @TNH Exceptiile de la o regula nu inseamna ca este formula corecta. Eu ma repet: NU EXISTA MOTOR DE CAUTARE BUN DIN CAUZA ORIENTARII PE TEXT AUTOMATE. Daca se schimba ideea va fi altceva 😉

    • Robin Molnar 05 februarie 2012 la 10:57 - Raspunde

      Te rog nu țipa la mine pe blog. Mulțumesc.

      P.S. Discuțiile civilizate, pe un ton normal, sunt permise.

    • TNH 05 februarie 2012 la 11:41 - Raspunde

      Păi tocmai asta e, că cei mai mulți dintre cei care folosesc un motor de căutare o fac ca să afle ce trebuiau să învețe la școală (de ce e cerul albastru) sau au întrebări existențiale (de ce m-a părăsit prietena). Ei compun majoritatea, de asta zic că Google n-o să moară atât de ușor.

  11. Magicianul 05 februarie 2012 la 11:02 - Raspunde

    Caps-urile sunt pt a iesi in evidenta ideea, in lipsa unui bold 😉

    A tipa inseamna a scrie cap-coada cu CAPS 😉

    Gaseste o solutie la cum sa accentuezi o idee si dispar caps-urile 😉
    Mersi pt intelegere.

  12. Robin Molnar 05 februarie 2012 la 11:10 - Raspunde

    Eu știam că poți scrie cu bold. Test

  13. Magicianul 05 februarie 2012 la 11:12 - Raspunde

    My mistake. Sorry 😉

  14. Carmen 08 februarie 2012 la 16:25 - Raspunde

    corect, Google este un gigant, care strange bani din mai multe surse. eu sincer cred ca poate supravietui mult si bine, atata vreme cat reuseste sa se reinventeze (cum a si facut-o pana in prezent). cat despre Facebook, cred ca are sanse mai mari sa se dezumfle intr-un timp mai scurt, pentru ca inevitabil, oamenii or sa se plictiseasca sa puna pe wall si sa dea like-uri.

Dă-i un răspuns lui TNH Anuleaza raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.