Reclame interactive pe televizor

Văd că ăștia de la Vodafone au venit cu prima reclamă interactivă de pe televizor din România. Mă refer la reclama aia cu tăntălăul care are întâlnire seara, la ora de vârf, la cinema și nu poate ajunge din cauza traficului.

El încearcă să-i explice ei că traficul este așa și pe dincolo, dar la un moment dat se face târziu și el spune că ea pleacă, moment în care se face stop-cadru și pe ecran apar două opțiuni: să trimiți 1 pentru un SMS de șantaj sau 2 pentru un SMS surpriză. SMS gratuit, desigur.

Din această reclamă eu am învățat minim două chestii:

  • Dacă-i poți face pe oameni să se implice în reclama ta, s-ar putea să-i poți face să se și implice contra cost, dacă povestea este suficient de bună. Adică ar fi posibil să faci o reclamă la care, la final, să spui: trimite DA sau NU la numărul XXX (1 EURO/SMS + TVA)… Fiind o tehnică de marketing inovativă va avea și un succes mai mare decât reclamele clasice.
  • Poți să-ți cunoști clientela prin aceste jocuri, în funcție de ce răspunsuri primești astfel încât să o fidelizezi.

2 Comentarii

  1. daniel egon 13 martie 2011 la 20:27 - Raspunde

    sunt deacord pentru ca si tewleviziunile trebuie sa traiasca

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.