Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
Eu tot aştept să mă sune pentru o refinanţare sau reeşalonare, dar nu vor. Aşa că am hotărât să devin rău platnic. 😛
Așa am făcut cu Vodafone. Au schimbat sistemul audio și nu mai găseam cum să intru în legătură cu un operator, așa că n-am plătit o factură. Cam la trei zile după expirarea termenului de plată m-au sunat și am rezolvat problema.
eu am fost ptr. 2000 si insistau sa iau 10000 ca poate voi avea nevoie :))
Ce mi-e 2000, ce mi-e 10,000? =))
Cred ca au invatat de la europeni chestia asta..acum ceva ani nu exista asa ceva la noi…sa te sune sa-ti ofere refinantare…probabil concurenta e mare si in domeniul asta..
Da, clar au învățat-o de undeva.