Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
Tind sa cred ca e o smecherie la mijloc. Sau cel putin cineva cu bani vrea sa profite de criza sa achizitioneze la preturi mici masinile ca sa faca profit.
=D Că vrea cineva să facă profit nu este un lucru rău. =D
Tehnica asta am observat-o la agenţiile imobiliare. Lipesc acelaşi anunţ pe mai multe blocuri din mai multe motive:
1. Au cerere de o locuinţă în zona respectivă şi ei nu au nicio recomandare.
2. Dă impresia proprietarilor că ar avea la cine să-şi vândă locuinţa, în cazul în care îi cam bătea gândul să se mute, şi astfel le dă un imbold să treacă la acţiune, deci pot deveni potenţiali clienţi.
3. Au auzit un zvon că în blocul respectiv este cineva care vrea să vândă şi vor ca agenţia lor să aibă şanse mai mari de a semna un contract cu omul respectiv, faţă de scenariul în care nu fac nimic.
4. Din 20 de anunţuri, răspund maxim 2 sau 3, deci de-aia se plasează atât de multe.
Revenind la anunţurile auto, poate sunt puse acolo de unul care vrea să câştige ceva bani printr-o firmă de intermediere (dacă există aşa ceva) sau de unul de la asigurări care se gândeşte că cei care vor să vândă o să-şi încheie mai repede asigurare. Acum toată lumea vrea să-şi vândă maşina pe bani mulţi şi să-şi cumpere una aproximativ la fel, dar mai ieftină cu 33%, că aşa scrie peste tot, că au scăzut preţurile în industria auto. Problema e că în România au scăzut preţurile doar atunci când vrei să vinzi, că dacă vrei să cumperi sunt cam aceleaşi ca alea de dinainte de criză. =D
=D Păi hai să o numim elegant: înșelătorie emoțională. =D