4 Comentarii

  1. DeseneAnimate.Tv 31 martie 2010 la 02:59 - Raspunde

    Tind sa cred ca e o smecherie la mijloc. Sau cel putin cineva cu bani vrea sa profite de criza sa achizitioneze la preturi mici masinile ca sa faca profit.

    • Robin Molnar 31 martie 2010 la 13:51 - Raspunde

      =D Că vrea cineva să facă profit nu este un lucru rău. =D

  2. TNH 31 martie 2010 la 03:23 - Raspunde

    Tehnica asta am observat-o la agenţiile imobiliare. Lipesc acelaşi anunţ pe mai multe blocuri din mai multe motive:
    1. Au cerere de o locuinţă în zona respectivă şi ei nu au nicio recomandare.
    2. Dă impresia proprietarilor că ar avea la cine să-şi vândă locuinţa, în cazul în care îi cam bătea gândul să se mute, şi astfel le dă un imbold să treacă la acţiune, deci pot deveni potenţiali clienţi.
    3. Au auzit un zvon că în blocul respectiv este cineva care vrea să vândă şi vor ca agenţia lor să aibă şanse mai mari de a semna un contract cu omul respectiv, faţă de scenariul în care nu fac nimic.
    4. Din 20 de anunţuri, răspund maxim 2 sau 3, deci de-aia se plasează atât de multe.

    Revenind la anunţurile auto, poate sunt puse acolo de unul care vrea să câştige ceva bani printr-o firmă de intermediere (dacă există aşa ceva) sau de unul de la asigurări care se gândeşte că cei care vor să vândă o să-şi încheie mai repede asigurare. Acum toată lumea vrea să-şi vândă maşina pe bani mulţi şi să-şi cumpere una aproximativ la fel, dar mai ieftină cu 33%, că aşa scrie peste tot, că au scăzut preţurile în industria auto. Problema e că în România au scăzut preţurile doar atunci când vrei să vinzi, că dacă vrei să cumperi sunt cam aceleaşi ca alea de dinainte de criză. =D

    • Robin Molnar 31 martie 2010 la 13:51 - Raspunde

      =D Păi hai să o numim elegant: înșelătorie emoțională. =D

Dă-i un răspuns lui Robin Molnar Anuleaza raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.