16 Comentarii

  1. Joita lucian 08 decembrie 2011 la 08:09 - Raspunde

    Mai logica cred ca sta acolo ca….daca ai o masina care se deplaseaza cu o viteza asa de mare la viteza legala..motirul nu este fortat….probabil….marind rezistenta in timp!

    • Robin Molnar 13 decembrie 2011 la 08:33 - Raspunde

      Motoarele sunt optimizate să meargă la viteze legale. 😉

  2. Mircea C. 08 decembrie 2011 la 09:52 - Raspunde

    Raspunsul la intrebarea ta e ca in fiecare tara limitele sunt diferite, cu extremul in Germania unde pe autostrada nu esti limitat dpdv legal.

    Io as deplasa chestia asta cu optimizarea resurselor la ingineria software, unde s-au intamplat numai chestii pe dos in ultimii ani : diverse masini virtuale, layere peste layere de framework-uri si tot felul de abstractiuni, XML, etc. Noroc ca producatorii de hard fac fata cu brio, e mai naspa la mobile unde o aplicatie prost scrisa care se intampla sa foloseasca si .Net se misca precum melcul.

    • Robin Molnar 13 decembrie 2011 la 08:37 - Raspunde

      Nu știu ce să zic. Hardware Abstraction Layer (de exemplu la DirectX) este o chestie foarte bună, de exemplu.

      • Mircea C. 13 decembrie 2011 la 11:13 - Raspunde

        Eu nu-s impotriva framework-urilor in general, ci a rezultatului final care se obtine – ceea ce ajunge la utilizatorul de rand. De exemplu fa o comparatie intre, sa zicem, uTorrent si Azureus/Vuze. Primul e scris de la zero, nefolosind nici librariile standard C++ (abordare extrema, ok). Al doilea e in Java, si se vede.

        Sau pe WinMobile intre OziExplorer si GPSTuner. In timp ce OziExplorer se misca exemplar si pe terminale slabe (PDA-uri din 2003-2005) GSPTuner-ul se impotmoleste si pe un telefon cu procesor de 1Ghz si 512MB RAM. Bineinteles ca acesta din urma foloseste .NET Framework.

        De aia zic, in industria software moderna se aplica din ce in ce mai putin principiile generale cu optimizarea resurselor cu care ai inceput articolul. Sau cum bine a observat Niklaus Wirth :

        “Software is getting slower more rapidly than hardware becomes faster”

        Si pentru final, uite un link (amuzant) de citit cand ai timp :
        http://discuss.joelonsoftware.com/default.asp?joel.3.219431

        • Mihai Todor 13 decembrie 2011 la 19:26 - Raspunde

          Remarca de la sfârșitul articolului zice totul: “This thing comes with documentation, right?” =)) Scrie mișto omu’ câte odată, da’ eu nu prea am răbdare să-l citesc 🙂

        • Robin Molnar 13 decembrie 2011 la 20:58 - Raspunde

          Da, și mie îmi place VMWare la maxim, să mor de nu. În fiecare zi înjur la QA-ii de la vSphere Client. Sau iTunes. Numai ieri am găsit două bug-uri în el… o_O

  3. relansat 08 decembrie 2011 la 12:06 - Raspunde

    Sunt perfect de acord cu tine aici. Continuand, de ce dai astfel de masini pe mana unor inconstienti, care dau peste tine pe trecere, te omoara, ca mai apoi sa scape doar cu “suspendare”? 🙂

  4. Roates Adriana 08 decembrie 2011 la 12:31 - Raspunde

    Faptul ca o masina are dublu kilometraj, fata de limita prevazuta in lege, ne permite sa depasim cat mai putin riscant (daca am avea o masina care abea merge nu prea putem depasi pentru ca nu ne ajuta motorul) iar in Germania … no limit !

    • Robin Molnar 13 decembrie 2011 la 08:47 - Raspunde

      Dacă motorul ar fi limitat electronic la viteza legală, s-ar putea depăși în condiții identice. Doar că n-ai nevoie să-l depășești pe cineva care merge, deja, cu viteza maximă legală…

  5. Daniela 09 decembrie 2011 la 19:09 - Raspunde

    Fiecare masina are functiile ei! Oamenii cauta masini puternice dar daca strazile nu sunt bune atunci aterizezi in copac…

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.