Un sfat legat de plata cu cardul
Se poate întâmpla, mai rar ce-i drept, ca, din motive tehnice, plata cu cardul să nu se poată efectua. Este extrem de important de ştiu că, în acest caz, POS-ul (aparatul ăla) scoate o chitanţă pe care scrie că este o eroare de comunicaţie. Dacă, la efectuarea plăţii, vânzătorul vă spune că a avut loc o eroare şi că plata nu s-a efectuat, fără, însă, a vă înmâna şi chitanţa, înseamnă că puteţi suna la 112 sau la cea mai apropiată unitate de poliţie, pentru că tocami vi s-a clonat cardul iar PIN-ul l-aţi tastat deja, deci…
În fine, aşa arată o chitanţă prin care sunteţi informat, oficial, că avut loc o eroare de comunicaţie. A, şi încă ceva, când primiţi chitanţa uitaţi-vă la oră şi la dată…
Chiar am patit-o saptamana trecuta la o farmacie. Miercuri seara. Si nu mi-a dat hartia aia, cica aparatul lor e prost si nu scoate. Si am mai bagat PIN-ul odata ca, de, aveam nevoie… Si a doua zi am constatat ca mi-a luat de 2 ori banii. Am fost la banca si mi-au zis ca fara hartiuta aia nu pot face nimic. M-am intors la farmacie. Tipa de acolo mi-a zis ca, da, a observat si ea seara cand au terminat programul ca mi-a incasat de 2 ori, ca ma si tine minte (ha, eu n-o mai tineam minte), ca nu au cum sa faca sa-mi intre banii inapoi pe card… si mi-a dat banii inapoi… cash. Now ain\’t this the weirdest thing…
Ah, inca o chestie. Am mai patit asta o singura data… in 2004, chiar la prima mea plata cu cardul 😐
😆 Nu există [quote= brontozaurel]\”aparatul lor e prost si nu scoate\”[/quote]. 😆 Aparatul ăla listează orice i se spune. Plus că banca are grijă ca aparatul să fie funcţional (de obicei e dat în custodia vânzătorului, dar este proprietatea băncii). 😉 Eu cred că au vrut să te ţepuiască şi că dacă nu te întorceai îşi păstrau ei banii. :woohoo:
Mai se întâmplă să rămână fără hârtie…
😆 Motive, vrăjeli, dume… 😆