Mor când văd unele fotografii de agenție

Nu sunt fotograf, nu sunt un maestru al artei fotografice, nici mare critic și nici măcar profesionist în domeniul fotografiei, dar când văd unele fotografii furnizate de unele agenții de comunicare, îmi crește tensiunea și rămân prost cum pozari, nici măcar fotografi amatori sau hobbyiști, ajung să facă poze pentru companii și evenimente.

OK, nu spun de fotografii supra-expuse sau sub-expuse și alte aspecte de finețe, precum punctele forte, jocurile de umbre sau diagonalele de mișcare, dar când văd copaci ieșind din capetele subiecților, jumătăți de oameni pe lateralele pozelor și alte încadrări aiurea ale cadrelor, parcă-mi vine să urlu.

– Oare nu se uită nimeni la pozele astea?

OK, nu toată lumea se pricepe, corect, dar cu un minim simț estetic și un pic de logică asortat cu un dram de bun simț, eu cred că se poate ajunge departe.

Nu mai departe de zilele trecute, am văzut niște poze de la ceva producător de bere, pare-mi-se. Jumătate din cadre erau strâmbe, iar restul erau complet lipsite de mesaj și nu expuneau nimic. Erau așa, ca pozele făcute din plictiseală când mergi în vacanță.

Ce ziceți, nu evoluăm și noi un pic?

P.S. Pe de altă parte, am văzut și unele lucrări excepționale izvorâte din cotidian, ceea ce e interesant.

4 Comentarii

  1. Bogdan 14 iunie 2012 la 18:51 - Raspunde

    atâta timp cât nu le primeşti trecute prin instagram să zici mulţumesc frumos 😛

  2. Laurentiu 15 iunie 2012 la 02:45 - Raspunde

    Fotografia, ca si alte domenii, este ‘poarta’ extremelor…sunt reusite totale, si creatii mizere 🙂

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.