Un rahat cu mac numit teleshopping

Pfuai. Ştiţi ce mă enervează cel mai tare pe umea asta? În domeniul reclamelor, evident. Papagalii lingăi muritori de foame prin Italia care vin în România să facă şi ei un ban, la emisiuni de tip teleshopping. Bă, barosanul mucilor mei (aham), cum vii tu şi îţi baţi joc de limba mea maternă în scop comercial?

Adică Sugus. Dacă vorbea în macaroneză italiană n-aveam nicio treabă. Dar, când vii şi faci pe interesantul, aşa îmi vine să te scuip în ochi de nici nu pot să-ţi descriu. De fapt, chiar în timp ce scriu aceste rânduri îmi plouă în gură a corecţie, de numa – numa.

A, şi regizorul poate să se sinucidă. Cred că are un IQ doar cu puţin mai mare decât media IQ-ului celor ce pun botul la vrăjeala lui (40 – 45 de puncte). Haide bre, chiar nu mai aveţi nicio jenă? Chiar vă bateţi joc de tot ce e sfânt? Adică dacă spurcăm limba pentru bani nu suntem decât nişte curve. Pe parte literar – economică.

9 Comentarii

  1. momo 14 ianuarie 2010 la 18:35 - Raspunde

    Calm! ispira-expira. Nu are rost sa te enervezi pe niste idioti!

  2. ciresica 15 ianuarie 2010 la 02:38 - Raspunde

    oooooopsss….nu e scris de momo citatul :)))

  3. Molnar Bianca Andreea 15 ianuarie 2010 la 03:57 - Raspunde

    Teleshopping o porcarie pentru fraieri! Nici macar nu ma uit la asa ceva! Nu de alta da mi se face rau instantaneu!…sau sa zic scarba???

    • Robin Molnar 15 ianuarie 2010 la 04:23 - Raspunde

      😆 Scârbă, da, acesta este cuvântul potrivit! 😆

  4. ciresica 15 ianuarie 2010 la 04:14 - Raspunde

    Usor bre ca iti cedeaza inima…ma rog la varsta ta nu ma mai mira nimic 👿
    cat despre aia…o sa iti spun si tie ce i-am spus si lui visurat:
    [quote=cireşica]Am lucrat intr-un call center la o firma de teleshopping si foarte multi clienti cumparau datorita reclamei. Aceste reclame sunt facute sa “prosteasca” oarecum clientul- sau cel putin asa ne spunea tipul de la trainning. Sau spusa intr-un mod mai frumos: exista un tipar anume dupa care sunt facute aceste reclame: se folosesc acele cuvinte pompoase despre care tu ai mentionat si la final pretul produsului. La urma urmelor asta este si idee: aca ajunge sa fie fermecat de reclama nu il mai intereseaza pretul.
    Cretinul ala de tot zice: extraordinar, nemaipomenit, nu am mai vazut asa ceva de fapt reprezinta clientul.
    Partea mai nasoala era cand ajungea produsul acasa si clientul observa ca exista o diferenta enorm de mare intre ceea ce a vazut la teve si ceea ce are el in fata ochilor.[/quote]

    • Robin Molnar 15 ianuarie 2010 la 04:15 - Raspunde

      😆 No, pe mine nu mă reprezintă cretinul ăla. 😆

  5. ciresica 15 ianuarie 2010 la 05:42 - Raspunde

    bai asta e realitatea: omul ala vinde. ne place sau nu asta este realitatea

    • Robin Molnar 15 ianuarie 2010 la 15:02 - Raspunde

      😆 Asta nu înseamnă că nu trebuie să existe etică în afaceri! 😆

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.