Viitorul televiziunii

Partea fundamentală:

Clearly the success of the Netflix model, releasing the entire season of House of Cards at once, proved one thing: the audience wants the control. They want the freedom. If they want to binge… we should let them binge… And through this new form of distribution, we have demonstrated that we have learned the lesson that the music industry didn’t learn: give people what they want, when they want it, in the form they want it in, at a reasonable price and they’ll more likely pay for it rather than steal it. Well, some will still steal it, but I think we can take a bite out of piracy.

Tech Dirt

Tind să fiu de acord. Compania mamă a Voyo a lansat un film (“Sunt o babă comunistă”) zilele trecute. În cinema. La pay-per-view nu era, pentru că ei încă merg pe modelul că cinematografia diferă de serviciile TV on demand, ceea ce este stupid: pentru mine, acesta este conținut, nu mă interesează forma (cinema, TV, IP TV) sub care este lansat. Practic, ar trebui ca cinematografia și filmul să se unească și să facă abstracție de modelele de distribuție a conținutului, accentul trebuind să se mute de pe rețelele de distribuție spre conținut, că aia vor oamenii.

Și-l vreau, îl vreau acum, plătesc pentru el, dar să-mi fie disponibil!

Dar cât mai este până acolo…

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.