Am piese în plus la mașină

Faza e așa: când îți iei mașină second hand, nu știi ce nimerești. Poate tragi un loz bun, sau poate nu. Eu am tras un loz dubios, în sensul definiției de dicționar, nu altceva.

Astfel, săptămâna aceasta am dus mașina în service, să văd de ce mi se tot termină bateria, presupunând că nu-mi merge alternatorul, sau ceva. Nu de alta, dar am rămas fără baterie de două ori în acest an, ceea ce mă cam înfuria, ultima dată chiar în weekend deși, nu mai mult de acum trei săptămâni, am pregătit bateria pentru iarnă, cu un încărcător automat.

Ei, sâmbătă mașinuța nici măcar nu se mai deschidea, sistemul de închidere centralizată neavând, de la baterie, suficientă putere cât să împingă țâmburușele din portiere.

Vă dați seama, după ce în vară am schimbat bateria și după ce am pregătit bateria pentru iarnă, mi-a picat cam greu să rămân pe sec.

Așa că am dus mașina în service, să vadă ce problemă am eu la sistemul electric, și nu mică mi-a fost mirarea când băieții mi-au spus că sistemul de încărcare funcționează normal, dar că au găsit un consumator permanent conectat la mașină, cu un consum de 125mA pe oră (ori 12V, lua – deci – cam 1,5W din baterie, pe oră).

Ei, voi știți ce consumator permanent aveam eu pe mașină? Un GPS tracker despre care nu știam nimic și despre care fostul proprietar nu a spus nimic…

Partea și mai haioasă, acum că mi-am rezolvat problema cu sugativa de curent, este că mi-am luat un sistem pentru geamuri electrice (că Lupo n-are) de la un magazin de piese de auto, de unde mai am nevoie să-mi mai iau câte ceva.

1 Commentariu

  1. Atti 19 decembrie 2014 la 12:37 - Raspunde

    Apai de la un consumator de 1.5 W pe ora nu ar trebui sa iti descarce bateria. Ceva defect mai trebuia sa fie acolo.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.