O campanie umanitară responsabilă
Cred cu tărie că acolo unde societatea civilă nu are posibilitatea să intervină, de obicei din motive financiare, comapniile trebuie să suplinească. Adică să ajute. De obicei cu bani şi/ sau produse. Pentru că o societate comercială care produce un profit într-o anumită comunitate ar trebui, morlamente, să sprijine acea comunitate. Mai ales când aceasta nu se poate ajuta singură.
Bunăoară, lanţul de magazine real,- Hypermarket s-a alăturat proiectului Banca de alimente iniţiat de Crucea Roşie România, priect prin care mai mule familii sărmane vor beneficia de miracolul unor sărbători mult mai îmbelşugate decât ar îndrăzni, în mod normal, să spere. Ceea ce este minunat, pentru că nu vorbim despre reânvierea burţii, ci a speranţei.
Cred că oricine a avut momente dificil în viaţa lui, momente când nu se întrezărea nicio speranţă, poate aprecia adevărata valoare a speranţei. Aşa că donaţi! Eu promit solemn să trec în week-end pe acolo (pentru că programul nu-mi permite altfel). Cred că o bucăţică din bunăstarea mea se poate revărsa şi în inimile altora.
Oricum, mi se pare o iniţiativă minunată! Şi nu, nu scriu despre asta doar pentru că e probă de SuperBlog. Eu sunt în limbă, după cum am mai precizat de câteva ori, după campaniile umanitare şi, în general, după chestiile sociale. Pentru că încă mai cred în bunătatea oamenilor!
Astfel de campanii sunt mereu binevenite pentru că ne ajută să ne implicăm mai mult şi totul e mai simplu. 🙂
😉 Da, ai exprimat foarte corect ideea. 😉
f faina campania!
😆 Da. FAină şi inimoasă. 😉