Sunt plăcut surprins de echipa de suport de la DigiStorage
Folosesc serviciul RDS de stocare de date în cloud încă de când s-a lansat, cred că din prima sau a doua zi, gândindu-mă să-i dau o șansă și industriei românești de IaaS (Infrastructure as a Service), SaaS (Storage as a Service) și alte aaS-uri.
De câteva ori, am avut nevoie de asistență tehnică din partea lor, pentru cine știe ce nebunie de-a mea, și s-a rezolvat, iar aici nu mă refer deloc la chestii banale sau uzuale, ci la ciudățenii tehnologice de-a dreptul, ciudățenii cauzate de hardware chinezesc, software chinezesc sau bug-uri în produse premium.
Și de fiecare dată s-a rezolvat simplu și elegant, pentru că serviciul de cloud de la RCS-RDS este extraordinar de robust și de versatil. Și îi laud pe merit aici, pentru că, de fiecare dată când le-am scris, i-am contactat cu probleme pe care le credeam de nerezolvat și nu-mi făceam mari speranțe că le-aș putea rezolva.
Și totuși, echipa de suport DigiStorage m-a ajutat să-mi rezolv problemele imposibile de fiecare dată, în total cred că de vreo cinci ori, ceea ce mă coafează nespus și doar atât vreau să spun:
Sunt un profesionist software, am expertiză și experiență foarte diversă și foarte vastă în foarte multe domenii, dar cei de la DigiStorage Support Team mă depășesc. Cu mult.
Lasa un raspuns