Netbridge Services SRL
Văd că ăștia de la Netbridge Services SRL, cei care operează site-ul Okazii.ro, sunt ori țepari, ori nesimțiți și intenționez să mă plâng autorităților pentru că am fost abuzat material de către ei.
Pe scurt, la finele lui Aprilie am vândut o placă video nouă în valoare de 649 de lei. Și până vineri n-am primit banii, Netbridge pretextând că nu au primit banii de la curier. Numai că azi dimineață am sunat la compania de curierat, să-i întreb de sănătate și alte virtuți. Și de bani. Așa am aflat că banii au fost livrați către Netbridge Services SRL mai demult.
Adică țeapă.
Eu am livrat produsul de urgență, că m-am angajat să-l livrez în trei zile lucrătoare, curierul a venit după el în ziua stabilită și l-a livrat omului a doua zi, omul confirmând în aceeași zi că totul e OK, curierul a confirmat a doua zi livrarea… și de aici e mister.
Mă rog, era.
Deci curierul a trimis banii care au ajuns la Netbridge Services SRL care a uitat să mi-i și livreze sau ceva. Or, întrucât întârzierea nejustificată a plății către mine este o încălcare flagrantă a înțelegerii noastre, conform TOS de la Okazii.ro, după amiază o să-mi fac timp să contactez autoritățile cu privire la faptul că Netbridge Services SRL trebuia să-mi trimită banii a doua zi după primire, ceea ce nu s-a întâmplat.
Frumos, nu?
P.S. Cireașa de pe tort este că le-am și plătit un comision de 4 euro ca să-mi dea țeapa asta…
L.E. Și, când colo, ce să vezi? Exact când să scot extrasul de cont, să-i reclam pe amicii de la Okazii.ro, m-am trezit că mi-au virat banii în cont…
Au intarziat si ei un pic 🙂 Bine ca in final s-a rezolvat problema
Da, fix când aveam mai mare nevoie de bani…
În mod normal, plăţile se fac în maximum 24 de ore din momentul în care Okazii.ro primeşte confirmările din partea firmei de curierat şi a băncii.
Datorită unui incident izolat, plata s-a realizat mai târziu.
Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri create.
Pentru orice informaţii, întrebări sau nelămuriri, vă rugam să ne contactaţi la suport@okazii.ro sau la 0374/652.944.
Ce m-a enervat pe mine la culme este lipsa de transparență pe banii mei.
1. Mi s-a spus că n-au intrat banii, ceea ce este fals. Și s-a întârziat plata.
2. Protocolul cu Cargus ar trebui să stipuleze livrarea banilor spre voi în ziua încasării, ca să ajungă la mine în a doua zi lucrătoare.
3. Serviciul de asistență fie lipsește, fie nu răspunde la mail. Am avut impresia că toată lumea se spală pe mâini de responsabilitate.
eu nu-i mai inghit pe astia de la okazii, ideea a fost buna la inceput, dar pe parcurs nu au mai tinut in frau problemele…
Nu e vina lor, orice sistem ai face, tot se vor găsi unii să-l țepuiască.
Au mers pe principiul daca merge ..merge…si n-a mers!
Nu cred c-a vrut să-mi dea țeapă, s-au împulicat în proces, pur și simplu.
Cum adica sau impulicat? :))))))
S-au împiedicat ca pul*le…