Netbridge Services SRL

Văd că ăștia de la Netbridge Services SRL, cei care operează site-ul Okazii.ro, sunt ori țepari, ori nesimțiți și intenționez să mă plâng autorităților pentru că am fost abuzat material de către ei.

Pe scurt, la finele lui Aprilie am vândut o placă video nouă în valoare de 649 de lei. Și până vineri n-am primit banii, Netbridge pretextând că nu au primit banii de la curier. Numai că azi dimineață am sunat la compania de curierat, să-i întreb de sănătate și alte virtuți. Și de bani. Așa am aflat că banii au fost livrați către Netbridge Services SRL mai demult.

Adică țeapă.

Eu am livrat produsul de urgență, că m-am angajat să-l livrez în trei zile lucrătoare, curierul a venit după el în ziua stabilită și l-a livrat omului a doua zi, omul confirmând în aceeași zi că totul e OK, curierul a confirmat a doua zi livrarea… și de aici e mister.

Mă rog, era.

Deci curierul a trimis banii care au ajuns la Netbridge Services SRL care a uitat să mi-i și livreze sau ceva. Or, întrucât întârzierea nejustificată a plății către mine este o încălcare flagrantă a înțelegerii noastre, conform TOS de la Okazii.ro, după amiază o să-mi fac timp să contactez autoritățile cu privire la faptul că Netbridge Services SRL trebuia să-mi trimită banii a doua zi după primire, ceea ce nu s-a întâmplat.

Frumos, nu?

P.S. Cireașa de pe tort este că le-am și plătit un comision de 4 euro ca să-mi dea țeapa asta…

L.E. Și, când colo, ce să vezi? Exact când să scot extrasul de cont, să-i reclam pe amicii de la Okazii.ro, m-am trezit că mi-au virat banii în cont…

10 Comentarii

  1. Trodat 07 mai 2012 la 15:09 - Raspunde

    Au intarziat si ei un pic 🙂 Bine ca in final s-a rezolvat problema

  2. Ramona Hromei 07 mai 2012 la 18:13 - Raspunde

    În mod normal, plăţile se fac în maximum 24 de ore din momentul în care Okazii.ro primeşte confirmările din partea firmei de curierat şi a băncii.

    Datorită unui incident izolat, plata s-a realizat mai târziu.

    Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri create.

    Pentru orice informaţii, întrebări sau nelămuriri, vă rugam să ne contactaţi la suport@okazii.ro sau la 0374/652.944.

    • Robin Molnar 09 mai 2012 la 07:55 - Raspunde

      Ce m-a enervat pe mine la culme este lipsa de transparență pe banii mei.

      1. Mi s-a spus că n-au intrat banii, ceea ce este fals. Și s-a întârziat plata.
      2. Protocolul cu Cargus ar trebui să stipuleze livrarea banilor spre voi în ziua încasării, ca să ajungă la mine în a doua zi lucrătoare.
      3. Serviciul de asistență fie lipsește, fie nu răspunde la mail. Am avut impresia că toată lumea se spală pe mâini de responsabilitate.

  3. Yamasha 07 mai 2012 la 19:14 - Raspunde

    eu nu-i mai inghit pe astia de la okazii, ideea a fost buna la inceput, dar pe parcurs nu au mai tinut in frau problemele…

    • Robin Molnar 09 mai 2012 la 08:00 - Raspunde

      Nu e vina lor, orice sistem ai face, tot se vor găsi unii să-l țepuiască.

  4. joita lucian 08 mai 2012 la 00:07 - Raspunde

    Au mers pe principiul daca merge ..merge…si n-a mers!

    • Robin Molnar 09 mai 2012 la 08:01 - Raspunde

      Nu cred c-a vrut să-mi dea țeapă, s-au împulicat în proces, pur și simplu.

  5. costi florin 05 februarie 2015 la 16:42 - Raspunde

    Cum adica sau impulicat? :))))))

    • Robin Molnar 05 februarie 2015 la 16:56 - Raspunde

      S-au împiedicat ca pul*le…

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.