Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
Solutia la problema accidentelor rutiere fie a venit prea devreme pentru unii, fie va ajunge prea tarziu pentru majoritatea atunci cand va fi bine pusa la punct: masinile si mijloacele de transport in comun autonom.
Este cea mai ieftina solutie pe termen lung. Cazul cel mai clar si apropiat o reprezinta abordarea pentru luminile de zi.
Avem o legislatie, pozitiile aprinse in oras, faza scurta in afara. Ei bine, multor soferi le-a fost greu sa invarta un amarat de comutator. Ce solutii avem?
1. Ii educam pe cei care isi iau carnet si re-educam pe cei care au deja carnet sa faca asta.
2. Punem sisteme automate care sa aprinda luminile in locul soferului.
Solutia nr.2 este ca care a avut castig de cauza. Cum ar suna asta adaptata la situatia actuala?
Avem o problema. Prea multi morti si raniti pentru ca soferii nu pot controla si aprecia corect limitele masinilor. Ce facem?
1. Ii educam. Punem la punct scoli si poligoane precum in Finlanda impreuna cu o legislatie mai stricta de a obtine permisul.
http://www.dailymotion.com/video/x3o1tz8 – Segmentul de la 12:10 incolo.
2. Punem masina sa conduca in locul soferului.
Cheltuielile de personal necesare ca punctul 1 sa reuseasca pe termen lungi si la urmatoarele generatii vor fi extraordinar de mari. In schimb, varianta 2 presupune un efort sporit la inceput pana toti algorimtii si senzorii sunt indeajuns de bine dezvoltati cat sa faca treaba soferului si apoi doar imbunatatiri minore in timp ce securitatea sistemului de operare al masinii va reprezenta principala ocupatie de mentenanta.
Cred că doar 2 este fezabil, pentru că scoate omul din ecuație.